مسوول شهرك هاي فناوري سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي كشور گفت: شهرك هاي فناوري موتور محركه خلافيت و كيفي كردن توليدات صنعتي در كشور است.

مصدق در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در آيين بهره برداري از اولين دفتر فن بازار منطقه اي ايران در اراك افزود: سازمان صنايع كوچك كشور با تدوين و راهبري خوشه هاي صنعتي ، ايجاد شهركهاي فناوري و آموزش هاي تخصصي، تلاش هدفمندي را در كيفي سازي زنجيره صنايع متوسط و كوچك انجام داده است.
وي گفت : برنامه هاي توسعه اي سازمان صنايع متوسط و كوچك كشور ارتباط دانشگاه به عنوان خاستگاه علم و خلاقيت با حوزه صنعتي به عنوان محل تجاري سازي ايده ها است .
مسوول شهركهاي فناوري سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي كشور افزود : استان مركزي با توجه به زنجيره قدرتمندي از صنايع كوچك بايد ماموريت هاي فن بازار منطقه اي را به گونه اي تعريف كند كه در ارزيابي عملكرد اين دفتر، خلق ارزش افزوده و ورود به سطوح نوين و شاخص هاي نظارتي در حوزه تبديل ايده به صنعت فراهم شود.
مصدق گفت: هدف سازي و متمركز كردن برنامه ها از اولويت هاي سازمان صنايع كوچك است و در اين حوزه، محور مهم تسهيل آموزش و تبادل فناوري ها در بستر قانون است.
وي افزود : سازمان صنايع متوسط و كوچك كشور با توجه به اصل 44 قانون اساسي فعاليت مي كند و شركت شهرك هاي صنعتي در استان ها به عنوان واحد توسعه سازماني بايد نقش حمايتگري و مديريت راهبري خود را در سطوح كاربردي دنبال كنند./س

برچسب ها: شهرک ، فناوری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.