پژوهشگران استان قزوين براي نخستين بار موفق به توليد تونيك گياهي تقويت و رويش موي سر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اشرف حاج حسيني بابايي پژوهشگر طرح توليد تونيك گياهي تقويت و رويش موي سر در خصوص اين طرح اظهار داشت: تونيك گياهي تقويت و رويش موي سر، اختراع جديدي است با بهره گيري از جديدترين و موثرترين فرآورده هاي گياهي كه موجب رويش موهاي از دست رفته گرديده و از انواع ريزش هاي موهاي مردانه و زنانه جلوگيري مي نمايد.

وي افزود: از جمله مزيت هاي استفاده از اين محصول براي زنان، علاوه بر جلوگيري از ريزش مو و تقويت رشد موي سر، ممانعت از رشد موهاي زايد در ناحيه صورت و بدن است. هم چنين اين محصول در رويش مجدد ابروها تاثير فوق العاده اي دارد.

حاج حسيني بابايي تصريح كرد: تونيك گياهي تقويت و رويش موي طلسم از طريق مهاي آنزيم 5-آلفاردوكتازنوع2، از تبديل تستوسترون به دي هيدروكسي تستوسترون كه از عوامل اصلي ريزش موي سر آندروژنتيك است جلوگيري كرده و مواد موثر موجود در آن موجب تسريع چربي پوست سر گشته، به جريان تغذيه ريشه موها در پاپلا شتاب بخشيده و به ضخيم شدن افزايش استحكام ساقه مو كمك فوق العاده مي نمايد.

وي تصريح كرد: هم چنين موجب مي گردد موهاي ويلوس (كرك مانند) به موهاي ترمينال (موهاي ضخيم) تبديل شود و طاسي كاملا از بين مي برد و از بافت هاي پوست سر در مقابل پيري زودرس محافظت نموده و به فرآينده رشد مجدد موهاي ريخته شده سرعت مي بخشد.

برچسب ها: مو ، گیاه ، ریزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مایده
۱۵:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۳
میخواستم بدونم کی به بازارفروش عرضه میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۲:۰۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۲
با سلام
می خواستم بدونم کی به بازار عرضه میشه این محصول؟
و چطور میشه خریداری کرد؟ عوارض نداره؟
آخرین اخبار