سفیر ترکیه در ایران، مهم‌ترین هدف از سفر خود به کردستان را شناخت ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان و آشنایی با قابلیت‌های فعالان اقتصادی این منطقه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، یاردیم در دیدار با فعالان بخش خصوصی استان کردستان گفت: در راستای گسترش روابط بین دو کشور ایران و ترکیه بویژه در بخش تجارت باید تلاش افزونتری شود.
وی افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم می‌توان در خصوص برداشتن گام‌های عملی برای گسترش مناسبات اقدام کرد.
یاردیم با بیان اینکه نظرات فعالان بخش خصوصی در این ارتباط بسیار مهم است گفت: باید هم توسعه روابط تجاری ایران و ترکیه و هم تجارت مشترک با کشور عراق مدنظر دو کشور قرار گیرد.
سفیر ترکیه در ایران، مهمترین هدف از سفر خود به این استان را شناخت ظرفیت‌های کردستان و آشنایی با قابلیت‌های فعالان اقتصادی این منطقه عنوان کرد.
یاردیم با بیان اینکه قوانین حوزه تجارت در ایران و ترکیه به صورت مداوم در حال تغییر است گفت: سرمایه‌گذاران باید از کارشناسانی مجرب در این ارتباط استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.
سفیر ترکیه در ایران با بیان اینکه روابط تجاری دو کشور در دوران پیش رو نباید صرفا متکی به خرید نفت و گاز باشد اظهار کرد: با انجام برنامه‌ریزی دقیق و ارتباط بین نهادها محصولات تجاری تبادلی باید تنوع پیدا کند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.