کارشناس مسائل بانکي در خصوص اوضاع مالي آمريکا اظهار داشت: مدت‌هاست اين وضعيت بر اقتصاد آمريکا سايه افکنده است و بدهي‌هاي دولتي اين کشور، متاثر از کسري بودجه است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان، بدهي‌هاي دولت آمريكا به شدت در حال افزايش است و کنگره آمريکا تا اواسط اکتبر آينده فرصت دارد آخرين ميزان افزايش سقف بدهي‌هاي اين کشور را تعيين کند.

بر اساس اين گزارش، كاهش هزينه‌هاي دولت‌هاي فدرال آمريکا نيز در دستور کار قرار گرفته است که از جمله مي‌توان به در نظر گرفتن مرخصي اجباري براي کارمندان، محدوديت در صدور ويزا و نيز بسته شدن موز‌ها و پارک‌ها اشاره کرد. 

در واقع اين اعداد و ارقام، بار ديگر از ناتوان شدن اقتصاد آمريکا خبر مي‌دهند.افزايش بدهي‌هاي دولت آمريکا نمايشي خفت آور از ضعف دلار آمريکا است که در زير بار بدهي‌ها، روز به روز بيشتر ضعيف و بي‌جان مي‌شود. 

بدهي‌ها در سال 2007 ميلادي از 9 ميليارد و 328 ميليون دلار به 16 ميليارد و 953 ميليون دلار در سال جاري ميلادي افزايش يافته است و اين بدهي‌ها در مرحله انفجار است.

"فولکر هلمِير"، کارشناس مسائل بانکي در خصوص ميزان جدي بودن اوضاع مالي آمريکا اظهار داشت: مدت‌ها است اين وضعيت بر اقتصاد آمريکا سايه افکنده است و بدهي‌هاي دولتي اين کشور، متاثر از کسري بودجه است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آمریکا ، کسری ، بودجه ، بدهی ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار