اجازه تغییر کاربری باغات قصردشت شیراز صادر نمی شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدیر ستاد آبادگری باغات قصردشت شیراز نسبت به آتش زدن باغات برای تغییر کاربری هشدار داد و تاکید کرد که به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری باغات قصردشت صادر نمی شود.

شهزاد رونق زاده ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد به گمان تغییر کاربری اقدام به آتش زدن باغات خود می کنند که این امر نگرانیهایی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه این افراد با آتش زدن باغات باعث از بین رفتن ریه های تنفسی شهر شده اند، افزود: برخی افراد با خیال واهی تغییر کاربری اقدام به خرید باغات و آتش زدن آنها می کنند در صورتی که باید توجه داشته که به هیچ عنوان نمی توان باغات را تغییر کاربری داد.

مدیر ستاد آبادگری باغات قصردشت شیراز افزود: در این راستا پیگیری موضوع و برخورد با افراد خاطی و معرفی آنها به دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

رونق زاده با اشاره به اینکه جریمه هایی از پرداخت پول تا مصادره باغ برای افراد خاطی در نظر گرفته می شود، بیان کرد: در سند این باغات کاربری آنها قید شده و به هیچ عنوان امکان تغییر کاربری وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از فعال شدن گشتهای مربوط به بررسی تخلفات در باغات خبر داد و افزود: در این خصوص گشتهایی در نظر گرفته شده تا از تخریب باغات جلوگیری شود.

مدیر ستاد آبادگری باغات قصردشت شیراز گفت: این گشت با تخلفات مختلف دیگری از جمله دیوارگذاری، ساخت و ساز غیرمجاز، قطع درختان و... نیز برخورد می کند./س

برچسب ها: هشدار ، آتش ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.