"مسعود رشيدي" كارگردان "شب شيشه‌اي" در خصوص اين اثر سخن مي‌گويد.

"مسعود رشيدي" كارگردان ميني سريال "شب شيشه‌اي" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: توليد اين سريال از سوي تهيه‌كننده كار به من پيشنهاد شد كه پس از تكميل فيلم‌نامه ساخت آن را آغاز كرديم.


وي افزود: فيلم‌برداري سريال "شب شيشه‌اي" را از اواخر بهمن ماه سال 1391 آغاز كرديم كه تا 28 اسفند به طول انجاميد.

وي در خصوص انتخاب بازيگران عنوان كرد: انتخاب بازيگران براساس شخصيت‌هاي فيلم‌نامه شكل گرفت و پس از صحبت نهايي بازيگران جلوي دوربين رفتند.


وي در خصوص ساخت ميني سريال 6 قسمتي "شب شيشه‌اي" اظهار داشت: اين فيلم‌نامه به من پيشنهاد شد و به نظرم ساخت سريال‌هايي بدين گونه بسيار هم خوب است، هر چند متأسفانه بدليل كثرت شبكه‌هاي مختلف شايد مخاطب به اندازه‌ي سريال‌هاي ديگر با آن ارتباط برقرار نكند.

"رشيدي" در خصوص بازخورد مردم با اين ميني سريال "شب شيشه اي" عنوان كرد: شبكه سه سيما در زمينه اطلاع‌رساني بسيار خوب عمل كرده و با توجه به اين مسئله اين سريال از سوي مردم با  بازتاب خوبي روبرو شده است.

وي تصريح كرد: كار با گروه و بازيگران بسيار عالي بود و با توجه به اينكه ساخت سريال همزمان با نگارش فيلم‌نامه بود ما طبق فيلم‌نامه پيش رفتيم.

گفتني است؛ در اين ميني سريال "مهدي سلوكي"، "كامران تفتي"، "سارا خوييني‌ها"، "احمد نجفي"، "داريوش سليمي" ايفاي نقش كرده‌اند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار