مدير کل ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان کشور: در حال حاضر استان‌هاي تهران، خراسان رضوي، اصفهان،‌ فارس و خوزستان در موضوع مربوط به طلاق رتبه‌هاي اول تا پنجم کشور را در اختيار دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مدير کل ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان ياد آور شد: در حال حاضر استان‌هاي تهران، خراسان رضوي، اصفهان،‌ فارس و خوزستان در موضوع مربوط به طلاق رتبه‌هاي اول تا پنجم کشور را در اختيار دارند و تلاش ما اين است که روز به روز آمار طلاق در نقاط مختلف کشور با برنامه‌هاي خوبي که با همکاري تمامي نهادها برنامه ريزي مي‌کنيم، کاهش يابد.
مسعود اميني در ادامه تصريح کرد: ما در تمام استان‌ها به استفاده از ظرفيت و توانمندي ستاد ساماندهي امور جوانان به صورت جدي توصيه مي‌کنيم زيرا بسياري از نهادها و ارگان‌هاي دولتي عضو اين ستاد هستند و ظرفيت‌هاي غني و بالايي براي تسريع در رسيدگي به امور جوانان دارند.
وي در ادامه از برنامه ريزي براي راه اندازي مجمع خيرين ازدواج در استان‌هاي سراسر کشور خبر داد و تصريح کرد: اين مجمع در قالب يک تشکل رسمي و با تامين منابع مالي مورد نيز براي جذب خيرين عزيز در امر ازدواج راه‌اندازي مي‌شود.
اميني تاکيد کرد: بنا به دستور و درخواست شوراي عالي انقلاب فرهنگي و شوراي فرهنگ عمومي تکاليف تمامي دستگاه‌ها و ارگان‌ها را در حوزه جوانان مشخص کرده‌ايم و به صورت تدوين شده در اختيار قرار داده‌ايم تا به زودي به تمامي‌ نهادها ابلاغ شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.