صفحه‌ي ولايت دهمين شماره از ماهنامه "تفسير قرآن" از نگاه آيت‌الله "خامنه‌اي" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران، دهمين شماره از ماهنامه سراسري "قرآن و زندگي" منتشر شد.
"عليرضا احمدي" صاحب امتياز نشريه سراسري "قرآن و زندگي" با اشاره به انتشار دهمين شماره اين ماهنامه گفت: اين شماره از ماهنامه با موضوع دفاع مقدس منتشر شده و سرمقاله‌ي آن تحت عنوان "حاكميت قرآن" به قلم سردار "مرتضي طلايي" نوشته شده است.

وي ادامه داد: در همين بخش خطبه اميرمؤمنان حضرت علي(ع) معروف به خطبه بدون نقطه آورده شده است.

"احمدي" افزود: صفحه‌ ولايت اين شماره از ماهنامه به تفسير قرآن از نگاه آيت‌الله‌العظمي "خامنه‌اي" پرداخته و به دنبال آن برگزيده‌اي از بيانات مقام معظم رهبري در رابطه با دفاع مقدس عنوان شده است.

وي با اشاره به صفحه در محضر استاد اين ماهنامه اظهار داشت: از ديگر موارد مذكور مرگ و عالم آخرت با سخنراني آيت‌الله "حسين انصاريان" است كه به نمودي از تأثير اعمال دنيايي بر آخرت و همچنين فراري بودن از حقوق بيت‌المال پرداخته است.

مدير مسئول نشريه "قرآن و زندگي" ادامه داد: در همين بخش از فوايد و آثار "اخلاق خانوادگي"به قلم كارشناس حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر "مرتضي آقاتهراني" مطرح شده كه به مواردي از قبيل: نايل شدن به مقام صديقان و شهيدان، شادماني در روز قيامت، آمرزش گناهان و افزايش طول عمر پرداخته شده است.

وي با اشاره به ديگر بخش‌هاي اين شماره از ماهنامه عنوان كرد: نگاهي كوتاه و گذرا بر عقايد فرقه ضاله وهابيت، نگاهي كوتاه و گذرا به ازدواج از منظر اسلام، نقش زنان در دفاع مقدس، نقش و اهميت صله‌رحم در قرآن و روايات و به دنبال آن اهميت زيارت هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت حضرت امام رضا(ع) از ديگر موارد مطرح شده در اين شماره از ماهنامه است.

گفتني است؛ موضوعي تحت عنوان نگاهي به مفهوم سياست در از ديدگاه نهج‌البلاغه و انديشه علياي علوي نيز در صفحه معارف اين شماره به كارشناسي و سخنراني "عليرضا احمدي" عنوان و بررسي شده است.

شايان ذكر است؛ دهمين شماره از ماهنامه سراسري "قرآن و زندگي" در 8 صفحه به قيمت هزار تومان در دسترس مخاطبان خود قرار مي‌گيرد. /ص

برچسب ها: قرآن ، تفسیر ، ماهنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.