فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان ۸۰۵ كيلو و ۷۰۰ گرم ترياك را از اشرار و سوداگران مرگ در سراوان كشف و ضبط كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، سردار حميد فهيمي راد افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان با اطلاع از فعاليت باندي از قاچاقچيان وابسته به يك طايفه در استان كه موادمخدر را با استفاده از خودروهاي تيزرو به صورت مسلحانه از سراوان به شهرستان خاش و سپس به ساير نقاط استان منتقل مي كنند، اقدامات لازم براي شناسايي و انهدام اين باند را در دستور كار قرار دادند.

وي گفت: پس از يك ماه كار اطلاعاتي، تعقيب و مراقبت لحظه به لحظه و شناسايي محل و جاده هاي مورد تردد قاچاقچيان چهار گروه عملياتي محور جديد و قديم شهرستان سراوان - خاش را تحت كنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان تصريح كرد: نيروهاي مستقر در اين محور بامداد امروز يك دستگاه خودرو زانتيا با دو نفر سرنشين كه مشكوك به حمل مواد مخدر بود، را شناسايي كردند.

وي ادامه داد: سرنشينان اين خودرو به محض مشاهده پليس دست به سلاح برده و به سمت ماموران تيراندازي كردند اما نيروهاي پليس با اقدام به موقع خودرو مورد نظر را با كشته شدن سرنشين مسلح و زخمي شدن راننده آن متوقف كردند.

فهيمي راد گفت: در بازرسي از اين خودرو ۸۰ كيسه ترياك به وزن ۸۰۵ كيلو و ۷۰۰ گرم و يك قبضه سلاح كلاشينكف به همراه مهمات مربوطه كشف شد.

وي افزود: راننده و سرنشين اين خودرو از اشرار معروف و تحت تعقيب مراجع قضايي شهرستان سراوان هستند./س

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.