بنابر گزارش پليس هند افراد سودجويي كه استفاده از فيل ها آنان را وادار به گدايي در سطح شهر دهلي نو مي نمودند توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز مالكان و افراد سودجو با استفاده از فيل ها آنان را وادار به گدايي در سطح شهر دهلي نو پايتخت هندوستان مي نمودند كه اقدامي غيرقانوني در منطقه است.

به گزارش اين خبرگزاري پس از شناسايي اين افراد سودجو كه فيل ها را براي دريافت پول نقد تربيت كرده اند دستگير شدند.

يكي از فيل هايي كه در اين عمليات نجات پيدا کرد 18 سال دارد و مبتلا به درد شديد مفاصل و چاقي است كه به سختي مي تواند راه برود كه با تلاش پليس و همت دوستداران حيوانات توسط جرثقيل به كاميون مخصوص حمل حيوانات به يك باغ وحش براي درمان فرستاده شد و پس از دوره درمان به زيست گاه اصلي خود در مناطق جنگلي هند فرستاده خواهد شد.

اين فيل توسط صاحب خود پنهان شده بود و صاحب وي به دور از چشم بازرسان حياط وحش و پليس فيل بيچاره را وادار به گدايي از افراد به ويژه گردشگران مي نمود.

به گزارش اين خبرگزاري اين فيل كه مثال كلاسيك از فيلم هاي اسير شده است كه شرايط آنان ناديده گرفته شده و با توجه به جهل و حرص و طمع صاحبان آنان مورد سو استفاده قرار مي گيرند.

در يك برنامه مسئولين حيات وحش اس او اس در حال همكاري با دولت هاي ايتاليايي و دولت هند در مورد شناسايي فيل هاي اسير شده توسط مالكان شخصي و بازگرداندن آن ها به زيست گاه اصلي شان است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فیل ، گدایی ، هندوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار