يک روزنامه اماراتي نوشت مسئولان سابق اتحاديه اروپا بر لزوم پايبندي اين اتحاديه به سياست مجازات شهرکهاي اسرائيلي تاکيد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، روزنامه الخليج در شماره امروز خود نوشت: پانزده مسئول سابق اتحاديه اروپا به کاترين آشتون مسئول سياست خارجي اين اتحاديه و بيست و هشت وزير خارجه کشور اروپايي نامه اي ارسال کردند و  از آنان خواستند اعمال مجازات جديد بر شهرکهاي اسرائيلي را  که در کرانه باختري، قدس و بلنديهاي جولان ساخته شده اند،‌ به تعويق نياندازند.
اين منبع خبري به نقل از روزنامه هاآرتص نوشت مسئولان همچنين تاکيد کردند مجازاتهاي اتحاديه اروپا بايد شامل طرح همکاري اروپا و اسرائيل موسوم به "هورايزن" شود. آنها همچنين از درخواست ها براي به تعويق انداختن  يا به تعليق در آوردن اجراي اين مجازاتها ابراز نگراني کردند. 
امضا کنندگان نامه ، پايبندي به مجازتهاي جديد اتحاديه اروپا را خواستار شدند تا شهرکهايي که به صورت غير قانوني و بر خلاف قانون بين المللي ساخته شده اند به رسميت شناخته نشوند.  آنان همچنين معتقدند اين مجازاتها باعث شد تشکيلات خودگردان بار ديگر به ميز مذاکرات با اسرائيل برگردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار