رمان «سایه ملخ» نوشته «محمدرضا بایرامی» در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و در هشتادمین نشست بلور قلم فرهنگسرای فردوس، روز سه شنبه 26 شهریورماه ساعت 17 نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این نشست با حضور «محمدرضا بایرامی» نویسنده، «قاسمعلی فراست» و «محمدرضا گودرزی» به عنوان کارشناس و علاقه مندان به ادبیات ایران و جهان برگزار می شود.

«سايه ملخ» نگاهی متفاوت به جنگ، سنتها و زندگي روستايي دارد و تولید واحد کودک و نوجوان مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری است.

محمدرضابایرامی متولد ۱۳۴۰ در اردبیل، نویسنده معاصر ایرانی است که با کتاب «کوه مرا صدا زد» از قصه‌های ساوالان توانست جایزه خرس طلایی و جایزه کبرای آبی سوییس و نیز جایزه کتاب سال سوییس را از آن خود نماید.

خاطرنشان می شود؛ اين كتاب در جشنواره‌هاي مختلفي مانند جشنواره‌هاي ادبي هنري روستايي و كتاب سال شهيد غني‌پور جوايزي را كسب كرده است. چاپ چهارم « سايه ملخ » در 248 صفحه قطع پالتویی توسط انتشارات سوره مهر  منتشر شد.

«قصه‌های ساوالان»، «مرغ مهربان ننه مهتاب»، «سپیدار مدرسه ما»، «دشت شقایق‌ها»، «عقاب‌های دره»، «هفت‌ روز آخر»، مجموعه داستان های «وقتی‌‌که کولی‌ها برمی‌گردند» و «شاخه شکسته»، «شب‌های بمباران»، «شب در بیابان»، «تفنگ»، «رعد یک‌بار غرید»، «کوه مرا صدا زد»، «افسانه اژدها و آب»، «آن آدم کوچک»، «بادهای خزان»، «بعد از کشتار»، «دود پشت تپه»، «به کشتی نشسته» و «در ییلاق» از جمله آثار تالیفی این نویسنده ایرانی که یکی از بهترین داستان نویسان کودک ونوجوان ۲۰ سال اخیر است، به شمار می آیند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه با شماره تلفن 44081043 تماس حاصل نمایند./ي2
برچسب ها: رمان ، سایه تلخ ، بایرامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار