سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبری با بيان اينکه وحدت و تعامل اصولگرایان کلیدواژه‌ای برای جبهه پیروان محسوب می‌شود، گفت: بايد واقعیت‌های جناح اصولگرایی را بدون هیچ‌گونه خیال‌پردازی، خوش‌بینی و یا بدبینی افراطی صریحاً بررسی کرد.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم بازتعریف مفهوم اصولگرایی گفت: نتيجه ورود یک جریان و یا جناح سیاسی در مبارزات انتخاباتی و یا فضای سیاسی ، گاهی برد و گاهی باخت است.
 
وی ادامه داد: در موقعیت برد و باخت بايد با انجام بررسي، نقاط قوت حفظ و تقویت و نقاط ضعف آسیب‌شناسی شود؛ همچنین باید برای برنامه‌ها و فعالیت‌های سیاسی آینده راهبرد تعیین کرد.
 
سجادی با اشاره به حضور اصولگرایان در انتخابات اخیر اظهار داشت: جریان اصولگرایی بايد با توجه به ‌آنچه که در انتخابات گذشت و مسائلی که در اردوگاه اصولگرایان در موضوعاتی چون انحراف، تندروی و کندروی‌ها بررسی شد، بازنگري شود تا برای حرکت بهتر در فعالیت‌های سیاسی آینده نقش موثرتری ایفا کند.
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برخی جناح‌ها به ویژه جناح اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم برنامه‌ریزی می‌کنند، تصریح کرد: فعالیت‌های سیاسی متفاوتی چون انتخابات مجلس آتی در سطوح مختلف، مجلس خبرگان و ... عرصه‌هاي مهمي براي فعاليت گروه‌هاست و بايد براي آن برنامه داشت.
 
سجادی با بیان اینکه برای ایجاد راهکار مناسب در آینده، اصولگرایان نیاز به بازتعریف مفهوم اصولگرایی دارند، تاکید کرد: باید وضع حال را آسیب‌شناسی کرد و مهمترین واقعیت‌های جناح اصولگرایی را بدون هیچ‌گونه توهم، خیال‌پردازی، خوش‌خیالی، خوش‌بینی و یا بدبینی افراطی صریحا بررسی کرد.
 
سجادی بیان داشت: باز تعریف اصولگرایی نياز به تدوين منشور نداشته بلکه يک نقد و آسيب‌شناسي درون‌گفتماني است، هم‌اکنون اين فعاليت درون جبهه پیروان با برگزاري جلسات متعدد و طولانی، صورت گرفته تا واقعیت‌های موجود بررسي شود.
 
وي با بیان اینکه وحدت و تعامل اصولگرایان کلید واژه‌ای برای جبهه پیروان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تعریفي دوباره از اصولگرایی نیازمند تعامل تمام اصولگرایان است که در جبهه پیروان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، ما معتقدیم که سایر احزاب اصولگرا هم باید آن را پیگیری کنند.
 
سخنگوي جبهه پيروان با اشاره به نشست دبيران استاني اين حزب در آينده خاطرنشان کرد: برگزاري اين نشست منوط به بهبودي کامل دبيرکل حزب خواهد بود، چراکه حضورشان تاثيرگذار است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار