مدیر تیم های ملی دو و میدانی گفت: مسئولان فدراسیون دو و میدانی در خواست حضور هشت مربی خارجی را به کمیته ملی المپیک داده اند.

تیمور غیاثی، مدیر تیم ها ی ملی دو ومیدانی،  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تا یک سال پیش 27 مربی خارجی ملی پوشان دو و میدانی را هدایت می کردند اما الان یک مربی خارجی  را در تیم های ملی حضور ندارد.

 وی ادامه داد: در حال حاضر ماساژور روس احسان حدادی همراه وی است و مسئولان فدراسیون در حال رایزنی  برای حضور  یک مربی خارجی برای این  ملی پوش هستيم تا برای  مسابقات آسیایی 2014  آمادگی لازم را کسب کند حیف است اگر این ملی پوش نتواند باز هم مدال طلای خود را  تکرار کند.

 غیاثی با بیان  اینکه برای حدادی یک مربی اختصاصی می آوریم،  گفت:  قرار  بود با یک مربی آلمانی برای احسان حدادی به توافق برسیم ولی این امر فراهم نشد، در حال  حاضر قرار است حدادی یک مربی خارجی  معرفی کند تا در  خصوص حضور وی در ایران بحث و تصمیم گیری شود، محمود و محمد صمیمی و سایر ملی پوشان نیز به صورت جداگانه با یک مربی خارجی تمرین می کنند.


مدیر تیم های ملی دو و میدانی در خصوص حضور مربی خارجی برای هدایت بانوان ملی پوش گفت: این مسئله در اولویت برنامه های فدراسیون قرار دارد، قبل از المپیک هم یک مربی خارجی در سطح جهانی را برای لیلا رجبی آوردیم اما این ملی پوش با وی به توافق نرسیده و به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال کرد، اما در حال حاضر مطالعه سوابق برخی مربیان درجه یک جهانی ادامه دارد تا ملی پوشان مستعد با یک مربی با تجربه تمرین کنند.

 وی تاکید کرد: تمام این موارد به تصویب بودجه فدراسیون بستگی دارد، چنانچه مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هزینه این مربیان را تامین نکنند، فدراسیون نیز از عهده آن  بر نمی آید.

 غیاثی در پایان از امیدواری خود برای حضور پر رنگ ملی پوشان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: ملی پوشان تمرینات خوبی پشت سر گذاشته اند و مسئولان فدراسیون امیدواری زیادی برای درخشش آنها دارند، در مواد پرتاب ها، پرش نیزه و پرش طول ملی پوشان داریم که می توانند بر روی سکوی این رقابت ها قرار بگیرند./آق

برچسب ها: غیاثی ، درخواست ، داده ایم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار