عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: مسئله بازتعریف اصولگرایی ناشي از اختلاف سلايق ميان برخي چهره‌هاي محدود در اين جريان است، چرا که اصولگرایی تعریف و معیار مشخصی دارد.

"احمد نجابت" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به برخي گمانه‌زني‌هاي مطرح شده در ارتباط با ضرورت بازتعريف مباني اصولگرايي در اين جريان اشاره کرد و اظهار داشت: با بازتعریف اصولگرایی موافق نیستم، چرا که تعریف اصولگرایی سال‌ها پیش توسط مقام معظم رهبری ارائه شده است.
 
وي زیربنای اصولگرایی را مبتني بر چهار اصل دانست و ادامه داد: دفاع از اسلام، انقلاب، امام(ره) و دفاع از ولایت مطلقه فقیه 4 اصل موجود در اين زمينه است، لذا شخصي که به موارد ذکر شده عمل کند، اصولگرای واقعی محسوب مي‌شود.
 
نجابت در ادامه اظهارات خود به شاخصه‌هاي جريان اصولگرايي اشاره و تصريح کرد: اصولگرای واقعی باید استکبارستیز، دارای روحیه جهادی، به فکر محرومین و مستضعفین، عقل گرا، آرمانگرا و واقع گرا باشد.
 
وي ادامه داد: برخلاف اصلاحات که هنوز تعريف مناسبي ندارد، شاخصه‌های اصولگرایی از مبناهای تئوریکی است که به خوبي تعریف شده است.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان خاطرنشان کرد: مسئله بازتعریف اصولگرایی ناشي از اختلاف سلايق ميان برخي چهره‌هاي محدود در اين جريان است، چرا که اصولگرایی تعریف و معیار مشخصی دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار