معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از پیشرفت 78.62 درصدی پروژه های مسکن مهر استان خبر داد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسن واحدی در صد و ششمین جلسه ی شورای مسکن مهر استان افزود: از این میزان پیشرفت فیزیکی 81.8 درصد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر، 83.51 درصد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و 69.93 درصد نیز مربوط به شهرهای جدید می باشد.

وی با بیان این که مقدمات تعدادی دیگر علاوه بر 42 هزار واحد قبلی تا پایان مهر ماه، فراهم شده است، اظهار داشت: از این میزان مسکن مهر جدید چهار هزار و 850 واحد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، سه هزار و 116 واحد مربوط به گلبهار، 56 واحد مربوط به بینالود است و بقیه از طریق تعاونی ها تامین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در ادامه بر لزوم تهیه ی گزارش کاملی از وضعیت مسکن مهر استان تاکید و خاطر نشان کرد: این گزارش پس از تهیه توسط دفتر فنی استانداری و با امضای استاندار به وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

واحدی با بیان این که تعدادی از فرمانداران و متقاضیان مسکن مهر خواستار تحویل واحدهایی هستند که مرحله ی سفت کاری در آن ها به اتمام رسیده، گفت: پس از بررسی تقاضاها توسط یک گروه کارشناسی متشکل از نمایندگان دفتر فنی استانداری ، ادارات کل راه و شهرسازی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن و بانک مسکن این واحدها برای ادامه ی روند ساخت در جلسه ی آینده ی شورای مسکن مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

وی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت هفت تعاونی کم بازده استان تصریح کرد: کارگروهی متشکل از نمایندگان دفتر فنی استانداری، اتحادیه های شرکت تعاونی، ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسکن و شهرسازی، بانک مسکن، سازمان بازرسی و اطلاعات استان و شهرداری گلبهار ظرف یک ماه آینده مسوولیت پیگیری این موضوع را بر عهده دارند.

واحدی با اشاره به این که دفتر فنی استانداری موظف به بررسی خطوط انتقال آب و گاز مسکن مهر شاندیز می باشد، گفت: در جلسه ی آینده ی شورای مسکن استان، گزارش افتتاحیه های آینده و وضعیت خطوط مخابراتی مسکن های مهر ارائه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن موصوبات شورای مسکن استان اظهار داشت: از این پس هر دستگاه اجرایی که در پیگیری مصوبات جلسات کوتاهی کند توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اخطار کتبی دریافت می کند./س


برچسب ها: معاون ، هماهنگی ، امور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.