معاون اجرایی شرکت به نشر آستان قدس رضوی گفت : پس از گذشت 30سال بیش از30 میلیون کتاب در شرکت به نشرآستان قدس رضوی منتشرشده است.


سید احمدمیرزاده در گفتگوباخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،با اعلام این مطلب افزود:مجموعه شمارگان کتابها از این تعداد یک سوم آن را کتب حوزه،قرآن،ادعیه و زیارات شامل می شود.

وی افزود:20 میلیون ازاین تعدادراسایر کتابها شامل می شود که هزارو 603 عنوان شده و 808 مورد کتب عمومی و دانشگاهی 383 مورد حوزه ی دین و انواع قرآنها درقالبهای مختلف را شامل می شود.

میرزاده خاطرنشان کرد:ازکتب چاپ شده 63 مورد به کسب رتبه های کشوری و استانی که 40 درصد آن در حوزه ی کودک است دست یافته اند.

وی افزود :درحال حاضر 21 عنوان کتاب در مورد سیره ی رضوی در دست چاپ است که 7 مورد آن در مرحله ی صحافی است که تا پایان دهه کرامت منتشر می شوند.

وی با اشاره به الویت های کاری این نهاد افزود :ورود به عرصه ی نشر الکترونیک و محصولات فرهنگی به ویژه نوشت افزار های فرهنگ رضوی،نیاز سنجی مخاطبان و بیش از پیش پیش بینی سالهای آینده در نوع نیاز به محصولات و نیز معرفی بیشتر محصول برای مخاطب خود از جمله اقدامات این نهاد می باشد./س

برچسب ها: چاپ ، کتاب ، به ، نشر ، آستان ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.