نشست ارائه گزارش هفتاد و نهمین کنفرانس و انجمن عمومی فدراسیون بین المللی انجمن ها و موسسات کتابداری(ایفلا) در سال 2013 ، فردا چهارشنبه 20 شهریور ماه در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، در این نشست کارشناسان حاضر در اجلاس ایفلا که به نمایندگی از سازمان شرکت کرده بودند، به گزارشی از مقالات ارائه شده در اجلاس ایفلا، کنفرانس روسای کتابخانه های ملی جهان (سی .دی. ان. ال.) و روند برگزاری اجلاس می پردازند.

در این اجلاس 4 مقاله و یک پوستر مقاله از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی پذیرفته شده بود که مقاله "ميزان رضايت كاربران از كتابشناسي ملي و توقعات و انتظاراتشان" و پوستر "تحليل محتواي كتاب هاي خطي موجود در كتابخانه ملي" ارائه شد. 

نشست ارائه گزارش ایفلا 2013، ساعت 10 صبح در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است. گفتنی است هفتاد و نهمین کنفرانس و انجمن عمومی فدراسیون بین المللی انجمن ها و موسسات کتابداری(ایفلا) از 26 مرداد تا 1 شهریورماه در سنگاپور برگزار شد./ي2
برچسب ها: نشست ، کنفرانس ، ایفلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار