اعضاي اتحاديه هاي صنفي از جمله پزشکان و وکلاي سوري در محکوميت تهديدات آمريکا عليه کشورشان تجمع اعتراض آميز در دمشق برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ، شرکت کنندگان در اين تجمع در برابر ساختمان سازمان ملل در دمشق، يادداشت اعتراضي را به نماينده اين سازمان در سوريه تحويل دادند. تجمع کنندگان پلاکاردهايي در مخالفت با حمله احتمالي آمريکا به سوريه در دست داشتند. 
فاديه ديب دندانپزشک سوري گفت:اتحاديه پزشکان سوريه حمله تبليغاتي و تهديدات آمريکا و متحدانش درباره حمله به سوريه را محکوم مي کند. آنها مي خواهند نمايش تکراري خود درباره وجود سلاح هاي شيميايي را اين بار در سوريه اجرا کنند.
يوسف اسعد رئيس اتحاديه پزشکان سوريه به الاخباريه گفت:ما تجاوزگري آمريکا عليه سوريه را رد مي کنيم. ما پزشکان سوري مدارکي  ارائه کرديم که ثابت مي کند، مسئله استفاده از سلاح شيميايي ساختگي است. آنها همانطور که در عراق عمل کردند، اين بار مي خواهند اين کار را در سوريه تکرار کنند.
نزار سکيف رئيس اتحاديه وکلاي سوري هم گفت:ما تلاش مي کنيم نقش ملي خود را براي جلوگيري از اين حمله ايفا کنيم.
فارس الشعار رئيس اتحاديه داروخانه داران سوري گفت: ما در اين تجمع شرکت کرديم تا مخالفت خود را با اين حمله اعلام کنيم و اين پيام را به ملت هاي جهان برسانيم که ما حاميان صلح در جهان و نه طرفدار جنگ و قتل هستيم.
يکي از تجمع کنندگان افزود:ما هيچ هراسي نداريم. اگر مي خواهند به سوريه حمله کنند ما سپرهاي انساني در برابر آنها ايجاد مي کنيم.
پزشک سوري گفت:ملت سوريه قويتر از آنهاست. ما نمي ترسيم. اگر آنها مي خواهند به ما حمله کنند ما براي دفاع از خود آماده هستيم.
يکي ديگر از تجمع کنندگان گفت: استعمارگران و آمريکاييها از شکست هاي پي در پي خود در ويتنام، افغانستان و عراق درس عبرت نگرفته اند و در حمله به سوريه هم درهم خواهند شکست.
برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار