رئيس سازمان خصوصي‌سازي با تشريح وضعيت افراد تازه متولد شده براي دريافت سهام عدالت، گفت كه در اين ميان افرادي هم از دنيا رفته‌اند و بايد اطلاعات آنان نيز مشخص شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، محمد رحيم احمد‌وند رئيس سازمان خصوصي‌سازي درباره آخرين اقدامات انجام شده درباره جلسات هيئت واگذاري گفت: اين جلسات پيش از اين روزهاي شنبه برگزار مي‌شد كه در اين خصوص پس از هماهنگي با وزير اقتصاد اين جلسات مجددا برگزار خواهد شد.
 
وي ادامه داد: هماهنگي‌ لازم و گزارش كار مربوط به اقدامات انجام شده درباره سهام عدالت به وزير امور اقتصاد و دارايي ارائه شده و پس از نهايي شدن نظرات، سازوكار معاملات آن به طور رسمي اعلام خواهد شد.
 
احمد‌وند همچنين درباره تكليف سهام عدالت افراد تازه متولد شده بعد از توزيع سهام عدالت نيز گفت: فعلا بنايي براي ارائه سهام عدالت به افراد جديد و تازه متولد شده نداريم و بايد اطلاعات افرادي كه تاكنون سهام عدالت دريافت كرده‌اند، به روز شود.
 
وي افزود: در اين ميان امكان دارد افرادي هم از دنيا رفته باشند كه اطلاعات اين دسته از افراد نيز در حال به روز رساني است.
 
رئيس سازمان خصوصي‌سازي درباره ساز و كار اجرايي واگذاري سهام عدالت به طور مستقيم به مردم گفته بود، در اين باره فرهنگ‌سازي‌هاي لازم و بستر سازي‌ براي معرفي اين سهام به مردم انجام خواهد شد.
 
وي همچنين تأكيد كرد: ارزش سهام عدالت پس از ورود به بورس مشخص خواهد شد، بنابراين مردم نبايد اين سهام را خريد و فروش كنند.
 
احمد‌وند ارزش سهام عدالت را بالاتر از اين ارقام دانست و تأكيد كرده بود كه مردم نبايد در روند معاملات اين سهام عجله كرده و يا آن را بفروشند.
 
وي همچنين در توصيه‌اي به مردم تصريح كرد: اين سهام به عنوان دارايي با ارزش در اختيار مردم قرار گرفته و نبايد در فروش آن عجله شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارزش ، سهام عدالت ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار