معاون اول رئيس‌جمهور در پيامي درگذشت حضرت آيت‌الله سيدحسن طاهري خرّم‌آبادي را به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، حوزه‌هاي علميه، بيت شريف ايشان و به ويژه حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمجتبي طاهري خرم‌آبادي نماينده مردم ايلام در مجلس خبرگان رهبري تسليت گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهور در پيامي درگذشت حضرت آيت‌الله سيدحسن طاهري خرّم‌آبادي را به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، حوزه‌هاي علميه، بيت شريف ايشان و به ويژه حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمجتبي طاهري خرم‌آبادي نماينده مردم ايلام در مجلس خبرگان رهبري تسليت گفت.
 

متن پيام تسليت معاون اول رئيس‌جمهور بدين شرح است:
 
انا لله و انا اليه راجعون
 
درگذشت فقيه وارسته و مجاهد في سبيل الله حضرت آيت‌الله سيدحسن طاهري خرّم‌آبادي از نمايندگان پرتلاش مجلس خبرگان رهبري موجب تأسف و تأثر گرديد.
 
اين عالم ربّاني در طول حيات خويش منشاء خدمات مؤثري در عرصه‌ هاي فکري و سياسي و جهادي براي نظام اسلامي بود و در مسير تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و ترويج دين لحظه اي از پاي ننشست.
 
اينجانب فقدان اين فقيه وارسته و مجاهد که عمر بابرکت خود را در راه مبارزه با طاغوت و مجاهدت در نشر معارف و احکام اسلام سپري کرد را به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، حوزه‌هاي علميه، بيت شريف ايشان و به ويژه حجت‌الاسلام والمسلمين جناب آقاي سيدمجتبي طاهري خرم‌آبادي نماينده مردم ايلام در مجلس خبرگان رهبري تسليت مي گويم و از خداوند متعال براي آن فقيد سعيد غفران الهي و علو درجات و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت مي‌نمايم.
 
اسحاق جهانگيري
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار