مجموعه تلویزیونی "داوران" با حضور عوامل سریال، توسط خانه فیلم فرهنگسرای فردوس روز دوشنبه 18 شهریور ساعت 18:30 در این مرکز اکران، نقد و بررسی می شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این سریال به کارگردانی «احمد امینی» در چهل و سومین نشست از برنامه سکانس فرهنگسرای فردوس نقد می شود که «سعید شاهسواری» تهیه کننده سریال و «محمدرضا لطفی» مجری و منتقد برنامه در کنار سایر عوامل حضور خواهند داشت.

مجموعه «داوران» درباره خانواده‌ داوران، وکیل حقوقی است که در هر قسمت درگیر پرونده‌های خاص می‌شود و اعضای این خانواده چهار نفری، بازیگران ثابت این مجموعه هستند.

اپیزود «پانسمان روح» اولین اپیزود این مجموعه است که مسعود رایگان به عنوان بازیگر ثابت و سیامک اطلسی، رابعه مدنی و لیلی فرهادپور به عنوان بازیگران مهمان در این اپیزود حضور دارند. در این قصه به قلم اصغر عبدالهی می‌بینیم که جلال داوران ناخواسته درگیر یک ماجرای طلاق خانوادگی می‌شود و این شروع ماجراست.

خاطرنشان می شود؛ چهار قصه از این مجموعه اپیزودیک با عناوین «آخرین دیدار»، «پانسمان روح»، «دورترها» و  «عکس یادگاری» را احمد امینی کارگردانی کرده است.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081039 تماس حاصل نمایند. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار