سرمربی تیم ملی تکواندو با تاکید بر نظم و انضباط در تمرینات تیم ملی اعلام کرد که فعلا اعتراضی در اردوها وجود ندارد.

مرتضی کریمی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دعوت مجدد از یوسف کرمی و میثم باقری به اردوها عنوان کرد: با ارسال اسمی 10 بازیکن ایرانی از سوی فدراسیون جهانی برای رقابت های انتخابی المپیک تصمیم گرفتیم از باری و کرمی نیز برای حضور در تمرینات تیم ملی دعوت به عمل آوریم چون نام آنها هم در رنکیگ فدراسیون جهانی قرار دارد.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: در لیست اعلامی فدراسیون جهانی برای رقابت های انتخابی المپیک در مسابقات "گرند پریکس" لندن نام 10 بازیکن ایرانی هم دیده می شود که هشت نفر از آنها می توانند در این پیکارها حضور یابند.
کرمی تصریح کرد:  براساس اعلام فدراسیون جهانی هر کشور می تواند حداکثر 2 بازیکن در هر یک از اوزان المپیکی داشته باشد که اگر این نفرات به نام دعوت نشوند مجبوریم در برخی اوزان بین تکواندوکاران انتخابی برگزار کنیم.

وی گفت: میثم باقری و هادی مستعان در وزن اول، محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی در وزن دوم، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی و علیرضا نصر آزادانی در وزن سوم و یوسف کرمی، حسین تاجیک و سجاد مردانی در وزن چهارم المپیکی اسامی 10 بازیکن ایرانی است که از سوی فدراسیون جهانی بیشترین بخت حضور در رقابت های انتخابی المپیک ریو را دارند.

وی یادآور شد: ما منتظر اعلام لیست نهایی فدراسیون جهانی تا اوایل آبان هستیم و در غیر این صورت مجبوریم در اوزان سوم و چهارم المپیکی بین نفرات انتخابی برگزار کنیم چون تا 21 آبان فرصت ثبت نام در رقابت های انگلیس را داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص بروز مشکلات احتمالی بخاطر بی پولی ها در تمرینات تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی در رشت برگزار می شود اما ما جایی نمی رویم. فعلا که اعتراض در اردوها نداریم همه کار خود را انجام می دهند.

وی افزود: شرایط یوسف کرمی در بازگشت به تمرینات بر عهده خود او است اما هر کسی که تابع قوانین نباشد از اردوها حذف می شود./مح
برچسب ها: تکواندو ، اردو ، کرمی ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار