سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در کنفرانس خبري هم گفتم که خسرو حيدري در دربي بازي نمي کند و به دنبال بازي دادن وي و اين مسايل نيستم و از اين شايعه ها بدم مي آيد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نويي در گفتگو با يک برنامه زنده تلويزيوني گفت: بازي شهرآورد افتخار بزرگي براي کشور ماست و به همين دليل بايد شاخصه هاي خودش را داشته باشد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: ما هم آرزو مي کنيم که شهرآورد زيبا و تاکتيکي باشد و همه از آن لذت ببرند.البته نتيجه نيز دست خداست و ما هم تمام تلاشمان را مي کنيم تا به اهداف خود برسيم.

وي تصريح کرد: تيم ما از نظر روحي و رواني با باخت هفته قبل خود شرايط چندان خوبي نداشت.البته در آن ديدار در درجه اول خودمان مقصر بوديم و درب وهله بعد اشتباهات داوري نيز در آن تاثير داشت.ما هم گل سالم زديم و هم پنالتي گرفته نشد و ما خيلي براي احياي وضعيت روحي تيم تلاش کرديم.

سرمربي استقلال ادامه داد:در بازي امروز خسرو حيدري و هاشم بيگ زاده را در اختيار نداريم.بنابراين تغييراتي را در تيم ايجاد کرديم تا جاي خالي اين مهره ها را پر کنند.

وي در خصوص شايعه بازي دادن حيدري در دربي بيان کرد: وقتي مربي در کنفرانس خبري مي گويد از بازيکني استفاده نمي کنم يعني اين کارز را انجام نمي دهد.من دنبال اين مسايل و کلک ها نيستم و از اين کارها بدم مي آيد.متاسفانه سالهاست که فوتبال ما به سمت بگم بگم رفته است.

قلعه نويي افزود: خسرو حيدري در بازي با استقلال خوزستان دچار مصدوميت شد و تجربه ام باعث شد تا وي را زود از زمين بيرون بکشم وگرنه مصدوميتش طولاني مي شد.تيم پزشکي در حال حاضر تمام تلاشش را مي کند تا وي هرچه سريع تر بهبود يابد و به بازي با بوريرام برسد.

وي عنوان داشت:در فوتبال دنيا نيز کلک ها وجود ندارد.من وقتي مربي سپاهان بودم يکي از بازيکنان تيمم ارنج و ترکيب تيم را در اختيار مربي حريف گذاشته بود که البته از نظر من چندان مهم نبود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال بيان داشت: در خارج از کشور تيم هايي مثل بارسلونا و رئال مادريد 24 ساعت قبل از بازي ارنج تيم را مي گويند و اين مسائل اهميتي ندارد تيمي که از نظر فني قوي است با ترکيب از قبل مشخص هم موفق خواهد شد.

**سيستم بازي امروز ما تغيير کرده است

قلعه نويي اظهار داشت:ما امروز با سيستم بازي متفاوتي به ميدان مي رويم و سيستم ما3-3-4 است.هم دايي و هم بازي رو به جلو را دوست داريم و بنابراين اميدوارم مردم از دربي لذت ببرند.

وي در پايان خاطر نشان کرد:متاسفانه برخي رفتارها با ما مي شود که درست نيست.تيم ما در شرايط بد مالي به موفقيت هايش رسيده است و در سال گذشته هم قبل از دربي برخي رفتارها با ما شد که درست نيست.من 7 ماه است که يک ريال هم دريافت نکردم و 30 درصد از پارسال نيز طلب دارم. ما 10 روز ديگر يک بازي حساس داريم و توقعمان اين است که برخي اگر کمک نمي کنند نمک هم روي زخممان نپاشند./مح

برچسب ها: قلعه نویی ، استقلال ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.