داور دربی 77 هفتاد و هفتم مشخص شد و باز هم مجیدی به فغانی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف استقلال تهران می رود.

این در حالی است که پرسپولیس با بردی که مقابل فولاد خوزستان کسب کرد از روحیه ی بالایی برخوردار است اما آبی پوشان با شکست مقابل استقلال خوزستان از روحیه ی خوبی برخوردار نیست.

 این در حالی است که امروز داور مسابقه ی دربی مشخص شد علیرضا فغانی به عنوان داور مسابقه شهر آورد انتخاب شد.

فغانی به عنوان کاندیدای جام جهانی 2014 برزیل هم است اما....

داور بین المللی فوتبال کشورمان روز سختی برای سوت زدن بازی آبی های پایتخت در ورزشگاه آزادی دارد.

 تمام سختی های فغانی از جایی در بازی شروع خواهد شد که هم هواداران استقلال و کاپیتان محبوب آبی ها دل خوشی از قضاوت های فغانی ندارند.

 از سابقه ی درگیری با مجیدی گرفته تا حبس در تونل ورزشگاه آزادی تا برخورد بد هواداران استقلال با فغانی.

** تمام برخوردهای فغانی و استقلال

نخستین برخورد فغانی با استقلالی ها همان دقیقه ی 15بازی رخ داد.

وی همچون بازی سال های پیش مقابل راه آهن که باعث شد مجیدی از شدت عصبانیت به سرو صورت خود بکوبد با این بازیکن درگیر شد و پیامد آن شنیدن اعتراض تماشاگران و سوت های ممتد از روی سکوها بود. اما اوج اعتراض استقلالی ها که اتفاقات پس از بازی را هم منجر شد دقیقه ی 74 بود.

در این لحظه نوری در محوطه هجده قدم حریف سرنگون شد اما فغانی اعتقادی به پنالتی نداشت در این لحظه امیر قلعه نوعی داشت خودش را از شدت ناراحتی می کشت.

از این زمان تا پایان بازی تماشاگران دیگر دست از سر فغانی بر نداشتند و همین سبب شد او پس از پایان بازی با اسکورت زمین را ترک کند تا گزندی نبیند.

اماتماشاگران خشمگین ورزشگاه را ترک نمی کردند به طوری که یک ساعت بعد از این ماجراها فغانی به هنگام خروج از ورزشگاه بازهم با مشکلاتی روبه رو شد و به ناچار دقایق زیادی در تونل محبوس ماند. اما این تمام ماجرای فغانی با استقلال نبود.

همه ی کسانی که فوتبال ایران را دنبال می کنند می توانند در ذهن شان صحنه هایی را مجسم کنند که فغانی و مجیدی بارها و بارها رخ در رخ یکدیگر قرار گرفتند و هیچکدام کوتاه نیامدند تا با کش دار شدن این صحنه ها فغانی همان کاری را کند که ایرماتف در آن بازی انجام داد.

شاید به جرأت بتوان گفت بیشترین اخطارهای مجیدی از جیب فغانی خارج شده است. در بازی هایی که فغانی برای استقلال سوت نمی زند دو طرف خوشحالند که به نوعی از شر یکدیگر خلاص شده اند.

فقط کافیست کمی به عقب برگردید و سابقه ی تمام بازی ها را به یاد آورید. برخورد فغانی با مجیدی را یکبار مرور کنید، خواهید دید این دو رابطه ی خوبی با همدیگر ندارند اما حالا باید منتظر ماند و دید شهر آورد هفتاد و هفتم با قضاوت علیرضا فغانی به کجا خواهد رسید./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.