معاون دبير کل حزب الله لبنان تأکيد کرد آمريکا در حمله به سوريه شکست خواهد خورد همچنانکه در عراق و افغانستان و جنگهاي غير مستقيمي که از طريق رژيم صهيونيستي انجام مي دهد ، شکست خورده است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ شيخ نعيم قاسم در ديدار با هيئتي از شوراي علمايي جبل عامل گفت آمريکا براي حمله به منطقه و تثبيت اسرائيل بهانه تراشي مي کند .وي افزود تصميم آمريکا براي حمله به سوريه نشانه شکست در تحقق اهدافش است.
شيخ نعيم قاسم گفت ديگر آن زمانيکه کشورهاي بزرگ به راحتي کشورها را استعمار مي کردند گذشته است .

وي افزود آمريکا بار ديگر شکست خواهد خورد همچنانکه در عراق و افغانستان و  در جنگهاي غير مستقيم خود از طريق اسرائيل، شکست خورد.وي درباره پرونده لبنان نيز گفت اوضاع در خصوص تشکيل دولت به نقطه صفر رسيده است.وي گفت علاقه مند است دولت جامع و کاملي تشکيل شود که بتواند باعث رشد و ترقي لبنان شود و اين کشور را از خطرات و بحرانها حفظ کند .

شيخ نعيم قاسم گفت امکان  ندارد هيچ دولتي  موفق شود مگر آنکه همه طرفها مشارکتي عادلانه در آن داشته باشند . وي اعلام کرد حزب الله لبنان با هيچ دولت ناقصي که بيانگر واقعيت نباشد موافقت نخواهد کرد و وزارتخانه هاي صوري نيز نمي خواهد.

شيخ يوسف دغموش رئيس شوراي علمايي جبل عامل بر تشکيل دولت جامع و کامل تأکيد کرد و به لبناني ها درباره طرح فتنه هشدار داد .
برچسب ها: قاسم ، نعیم ، شکست ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار