عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور وزير اقتصاد در جلسه امروز کميسيون مطبوعش گفت: از نکات مثبت وزیر اقتصاد در رابطه با سیاست‌های پولی و بانکی این بود که در رابطه با بانک مرکزی اظهارنظری نکرده و تاکید داشتند که در رابطه با بانک مرکزی حرفی نمی‌زنم، تا زمانی که بتوانم سیاست‌های بانک مرکزی را نهادینه کنم.

محسن صرامی‌فروشانی نماینده خمینی‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه 12 شهريور ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد سوالاتی در رابطه با سیاست‌های پولی و اقتصادی و برنامه‌ حوزه کاری وی مطرح و به ابهاماتی که در رابطه با بعضی از موثرین در حوزه اقتصاد وجود دارد نیز پرداخته شد.   
 
وی ادامه داد: در جلسه امروز در رابطه با مسکن مهر سوالاتی مطرح شد که وزیر اقتصاد به تمامی آنها پاسخ گفت، همچنین وي روند سیاست‌های صد روزه‌ای که قرار است در حوزه اقتصاد عملی شود را توضیح داده و مقرر شد که خروجی تمام این سیاست‌ها را به کمیسیون اقتصادی اطلاع دهند.   
 
صرامی‌فروشانی تصریح کرد: از نکات مثبت وزیر اقتصاد در رابطه با سیاست‌های پولی و بانکی این بود که در رابطه با بانک مرکزی اظهارنظری نکرده و تاکید داشتند که در رابطه با بانک مرکزی حرفی نمی‌زنم، تا زمانی که بتوانم سیاست‌های بانک مرکزی را نهادینه کنم.   
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: در مورد نرخ تورم و نقدینگی موجود در جامعه نیز صحبت‌هایی شد که البته این مسئله به سیاست‌های صد روزه وزیر اقتصاد و تيم اقتصادي مربوط می‌شود و وی متعهد بود که بتواند دین خود را در برابر رای حداکثری مجلس ادا کند.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در ادامه نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه حضور یافته و در مورد سیاست‌های انباشت کالاهای اساسی و نقدینگی گندم صحبت کردند.

 
انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار