معاون آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی در استان لرستان خبر داد.

عبداللهی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی روز چهارشنبه 13 شهریور و روز پنج شنبه 14 شهریور ماه سال 92 به میزبانی استان لرستان در شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این اجلاس در 7 بخش شامل بخش سخنرانی های علمی و با حضور شخصیت های علمی کشور، 300 نفر از اندیشمندان و صاحبنظران حوزه فرهنگی و دینی از سراسر کشور ، مدیران کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

عبدالهی با اشاره به نحوه ی اجرای این اجلاس گفت: در این اجلاس بخش نشست های تخصصی با ارائه 16 مقاله با چهار موضوع و بخش سوم با ارائه نتایج مصوبات کارگروه های اجلاس با بیش از 32 کارگروه، کمیته مرکزی و کمیته های استانی و 5 موضوع و محور در ارتباط با کارهای عملیات مرتبط با نماز و بحث سبک زندگی و مسائل اقتصادی ارزیابی و بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کارگروه ها عملکرد حدود هزار و 500 نفر ساعت بررسی و ارزیابی شده و نتایج آن توسط دبیران شورای مناطق ستاد اقامه نماز ارائه می شود.

عبداللهی در پایان با اشاره به بخش های دیگر بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی افزود: رونمایی از محصولات فرهنگی مکتوب و دیجیتالی در ارتباط با نماز، که به تازگی تولید شه اند ، رونمایی از سند وزارت آموزش و پرورش در رابطه با اقامه نماز به عنوان نخستین سند در کشور از بخش های دیگر بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار