رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد مذاکره کنندگان ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی عصر روز شنبه به طور مخفیانه در بیت المقدس دیدار کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا، در این گزارش به نقل از یک مقام فلسطینی آمده است زیپی لیونی و صائب عریقات درباره تمام مسائل اصلی مذاکره کردند ولی هنوز به تفاهم نرسیده اند.

این مقام افزود دو طرف قرار است مجددا روز سه شنبه با هم دیدار کنند و در دیدار روز شنبه مارتین ایندیک فرستاده آمریکا به خاورمیانه حضور نداشته است.

تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر به طور مخفیانه و بدون برگزاری کنفرانس خبری، صدور بیانیه یا حتی اعلام رسمی دیدار داشته اند.

یکی از دلایل سکوت خبری پیرامون این گفتگوها، تلاش برای ساکت نگه داشتن مخالفان برنامه های اعلام شده اخیر رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از 1600 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و شرق بیت المقدس است.

این برنامه آینده گفتگوهای صلح را که در سال 2010 نیز به دلیل فعالیتهای شهرکسازی اسرائیل در کرانه باختری متوقف شد، زیر سوال برده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دو هفته قبل گزارش داد که ایندیک و دیگر مقامات آمریکایی از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی خواسته اند که به رغم فعالیتهای شهرکسازی اسرائیل روند مذاکرات را حفظ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار