صبح امروز طرح‌های عمرانی بوکان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  صبح امروز طرح‌های عمرانی بوکان به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار آذربایجان غربی که برای افتتاح این طرح‌ها به بوکان سفر کرده بود؛ در ابتدای ورود مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و مسئولین این شهر قرار گرفت.

مدرسه 12 کلاسه اندیشه یکی از این طرح‌ها بود که با حضور وحید جلال‌زاده افتتاح و آماده بهره‌برداری شد این مدرسه در یک هزار و 797 مترمربع زیربنا و 2 هزار متر مربع مساحت و با 12 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

به میمنت هفته دولت و با حضور استاندار آذربایجان غربی 472 واحد مسکن مهر در بوکان افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

این واحدها در هفت تعاونی و در قالب دو سایت احداث شده که برای ساخت آن 220 ریال اعتبار هزینه شده است، همچنین برای رفاه حال و استفاده ساکنان این واحدها تعداد 12 تاکسی صفر کیلومتر وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

در ادامه سفر استاندار آذربایجان غربی طرح گازرسانی به روستای داشبند بوکان به بهره‌برداری رسید.

با گازرسانی به این روستا 470 خانوار با یک هزار و 900 نفر جمعیت از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 

وی در ادامه با خانواده شهدای این روستا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد، پایان بخش سفر استاندار افتتاح 41 طرح آبیاری تحت فشار در این شهرستان بوکان بود.

این طرح‌ها در 30 روستا و در یک هزار و 350 هکتار از اراضی کشاورزی با اعتبار 880 میلیارد ریال اجرا شده است که تعداد 134 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شدند.

جلال‌زاده در سفر به بوکان در جلسه شورای اداری نیز حاضر و ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به وضعیت کنونی منطقه، گفت: بزرگترین هدیه جمهوری اسلامی امنیت و آرامش مردم است که در سایه تلاش‌ها و تدبیر رهبر معظم انقلاب تحقق یافته است.

وی گفت : امنیت کنونی در کشور نشانه نبود تهدید نیست بلکه در گرو خدمات و تلاش‌های نیروهای امنیتی است و مردم نیز با حضور خود در صحنه‌های مختلف قدردان نظالم و دولت هستند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم وحدت و یک صدایی، تصریح کرد : نگاهی به تاریخ به ما نشان خواهد داد ملتها تنها از تفرقه و جدایی آسیب دیده‌اند و دشمنان با درک این مهم  با سلاح تفرقه ورود می‌یابند .

فرماندار بوکان نیز در ادامه ضمن تشریح عملکرد دولت و فعالیت‌های انجام گرفته در این شهرستان، گفت : 17 طرح عمرانی و خدماتی در هفته دولت با 300 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

عباسی ارتقای جایگاه بوکان از رتبه 10 استانی به چهار در بخش صنعت ، رتبه اول در بخش آبیاری بارانی ، توسعه فضاهای آموزشی و چهار برابر شدن فضای ورزشی را عمده شاخص‌های شهرستان عنوان کرد.
برچسب ها: آذربایجان ، عمرانی ، بوکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.