فرماندار سرباز گفت: شورای تامین شهرستان طی مصوبه‌ای خروج دام زنده از شهرستان را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،   محمداکبر چاکرزهی در بازدید از اداره دامپزشکی سرباز اظهار داشت: همکاران دامپزشکی با حداقل نیرو و امکانات در حوزه‌های وسیع کاری جان فشانی می کنند.

فرماندار سرباز بیان کرد: ورود بی رویه دام برای سلامت انسان ها خطرناک است و اگر تلاش شبانه روزی همکاران دامپزشکی نبود مشکلات زیادی را مشاهده می‌کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به سرمایه‌گذاری خوبی که در بخش پیشین در زمینه احداث کشتارگاه صنعتی دام و واحدهای قرنطینه انجام گرفته و همچنین برای کمک به اشتغالزایی و تامین سلامت مردم و همچنین گرفتن فرصت از افراد سودجو در این بخش، شورای تامین شهرستان طی مصوبه‎ای خروج دام زنده از شهرستان را ممنوع اعلام کرد.

فرماندار شهرستان سرباز در ادامه افزود: همکاران دامپزشکی با حداقل نیرو و حداقل امکانات در حوزه های وسیع کاری جان فشانی می کنند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه ضمن اعلام برخی از فعالیت‌ها و اهداف دامپزشکی در استان و همچنین شهرستان سرباز اظهار داشت: تلاش بی وقفه همکاران دامپزشکی سیستان و بلوچستان در خط مقدم قرنطینه و در راستای اعمال ضوابط بهداشتی نظیر سمپاشی و معاینات بالینی و هویت دار کردن دامهای وارداتی به منظور برقراری سیستم رهگیری آن‌ها، موجبات فراهم آوردن اطمینان خاطر هموطنان در مصرف فرآورده‌های استحصالی را امکانپذیر می‌کنند./س

برچسب ها: ممنوعیت ، خروج ، دام ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.