در آئيني با حضور دكتر عين الهي معاون آموزشي وزير بهداشت و درمان دانشكده علوم پزشكي سراب شروع به كار كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، بهرام عين الهي معاون اموزشي وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي در ائين افتتاح دانشكده علوم پزشكي سراب گفت: توزيع عادلانه امكانات آموزشي در راستاي برقراري عدالت آموزشي اولويت اصلي معاونت آموزشي وزارت بهداشت و درمان مي باشد.

وي با اشاره به پيشرفت هاي چشمگير علمي كشور به خصوص در عرصه پزشكي اظهاركرد: در سايه خون شهدا و با حمايت ها و بسترسازي هاي مسئولان كشورو توانمندي هاي فرزندان اين مرز و بوم هم اينك از لحاظ علمي كشور ما با كشورهاي پيشرفته جهان برابري مي كند.

وي با انتقاد از تفكر تجميع امكانات آموزشي در كلان شهر ابرازداشت: اين تفكر شاهنشاهي است و رژيم سابق مروج اين تفكر بود اما انقلاب اسلامي با تفكر عدالت محورانه توزيع امكانات علم افريني را براي تمام نقاط كشور به ارمغان اورد.

عين الهي با بيان اينكه با تلاش هاي نماينده سراب و مسئولان اجرايي وزارت بهداشت و درمان آرزوي مردم سراب در تحقق دانشكده علوم پزشكي براورده شده ؛تصريح كرد: دانشكده علوم پزشكي سراب در چهاررشته كارشناسي پرستاري،كارشناسي علوم ازمايشگاهي ؛كارشناسي بهداشت عمومي و كارداني فوريت هاي پزشكي در مرحله اول براي نمسال دوم سال جاري 80نفر دانشجو خواهد پذيرفت.

معاون وزير بهداشت و درمان با اشاره به مشترك شدن‌ازمون دانشگاه هاي سراسري و آزاد بيان كرد: با مجوز شوراي گسترش دانشگاه ها رشته هاي پرستاري،تغذيه،علوم آزمايشگاهي و هوشبري براي دانشگاه ازاد سراب مصوب شده و براي امسال اين دانشگاه نيز دانشجو قبول خواهد كرد./س

 

برچسب ها: دانشکده ، علوم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.