وزیر سابق اطلاعات گفت: در سال 88 زمانی که به جستجوی یکی از سران فتنه پرداختیم جزوه‌ای به دست آمد که طراحی فتنه از قبل از سال 88 تاکنون مشاهده شد و سپس آن را در اختیار یکی از بزرگان قرار دادم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام حیدر مصلحی" در مراسم رونمایی از کتاب خوابگردها" در فرهنگسرای اندیشه به بررسی نقش و عملکرد گروهک تروریستی منافقین پرداخت و اظهار داشت: امیدوارم انتشار کتاب "خوابگردها" شروعی کاری برای آشنایی نسل‌های امروز و آینده در رابطه با مسائل اپوزیسیون نظام و گروهک منافقین باشد.
 
وی افزود: موقعیت آن زمان را نمی‌توان در قالب یک کتاب برای نسل جوان به تصویر کشید و این کتاب حاوی اسناد سنگین و قابل توجهی در رابطه با نفاق و همکاری منافقین با رژیم بعثی عراق به عنوان دشمن علیه کشورمان است که البته اسناد بسیار قوی و محکمی در وزارت اطلاعات در خصوص فعالیت‌های این گروهک تروریستی وجود دارد.
 
وزیر سابق اطلاعات، هدف اصلی این کتاب را انتقال تاریخ و خنثی کردن اقدامات تبلیغی توسط استکبار دانست و تصریح کرد: استکبار با اقدامات خود سعی در تطهیر گروهک منافقین دارد.

مصلحی با اشاره به بیان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه منافقین از کفار بدترند، گفت: در چند روز آینده همایشی در خصوص 17 هزار انسان بی‌گناه که در ایران قربانی تروریست شدند و جمهوری اسلامی که به عنوان اولین قربانی تروریست به حساب می‌آید، برگزار می‌شود.
 
وی اضافه کرد: کشته شدن یک مرد به جرم داشتن ریش و یا کشتن فرزندان کم سن و سال خانواده‌ها از جمله اقداماتی است که از سوی این گروهک تروریستی در کشورمان رخ داده، اما این مسائل صدای حقوق بشر را درنمی‌آورد!
 
وزیر سابق اطلاعات افزود: ارسال محموله‌های شیمیایی به مخالفان سوریه از طرف استکبار جهانی یک طراحی است مبنی بر اینکه این محموله‌ها کجا و چگونه وارد کشور سوریه می‌شود و در نهایت در اختیار مخالفان دولت مشروع بشار اسد قرار می‌گیرد.
 
مصلحی تصریح کرد: ما از دو ماه قبل از این مسئله آگاهی داشتیم که چنین برنامه‌ای در سوریه در حال انجام است.
 
وی اضافه کرد: ما باید تکلیف اقدامات گروهک تروریستی را مشخص کنیم و البته حین فعالیت گروهک تروریستی منافقین در بحث ترور دانشمندان هسته‌ای ایران متوجه شدیم که چتر سرویس‌های اطلاعاتی به صورت مجموعه‌های مختلف در کشور پهن شده و توانستیم آن‌ها را شناسایی کنیم و البته از بابت چنین اقداماتی ضربه هم خوردند و این نکته قابل توجهی برای ما به حساب می‌آید.
 
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به انجام عملیات تروریستی از سال 57 تا 75 از سوی این گروهک گفت: انجام 418 عملیات تروریستی در تهران به صورت میانگین تقریباً 20 عملیات در یک هفته و به شهادت رساندن افراد بزرگ از جمله اقدامات خصمانه این گروهک بوده است.
 
مصلحی به نقش گروهک منافقین در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: در اختیار گذاشتن پادگان اشرف از سوی رژیم بعثی عراق این گروهک از جمله اقداماتی بود که می‌توان به آن اشاره کرد که البته آنجا یک پادگان نبود بلکه شهری نزدیک به کلان‌شهرهای بزرگ بود که صدام و آمریکا برای رسیدن به اهدافشان امکانات وسیعی را در اختیار آن‌ها قرار دادند که جنایات این گروهک علیه ایران و حتی مردم عراق از جمله نمونه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره داشت.
 
وی اظهار داشت: در اختیار گذاشتن زمین‌های کشاورزی مردم بی‌گناه عراق در اختیار این گروهک تروریستی از دیگر اقداماتی بود که می‌توان به آن اشاره داشت و این در حالی است که بعد از سقوط رژیم بعثی عراق گروهک منافقین سریعاً چهره خود را تغییر داده و در چنگال آمریکا قرار گرفته است و حتی علیه صدام حسین صدمات زیادی را به نفع آمریکا انجام داد.
 
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: خروج منافقین از لیست تروریستی از سوی آمریکا به عنوان حامی نشان از این دارد که آمریکایی‌ها به دنبال استفاده ابزاری از این مجموعه تروریستی هستند.
 
مصلحی بیان داشت: منافقین به دلیل کهولت سنی قادر به انجام اقدامات نظامی نیستند و در مباحث اطلاعاتی هم به دلیل دارا بودن روحیه نظامی مقتدر نیستند.
 
وی افزود: آمریکایی‌ها در مقوله‌های مختلفی از منافقین بهره‌برداری کردند که می‌توان به مواردی همچون فتنه، تحریم، مذاکره، حقوق بشر، عملیاتی روانی و رسانه‌ای، تلاش برای ایجاد ائتلاف منطقه‌ای علیه ایران توسط گروه‌های تکفیری و در نهایت تهدید نظامی از جمله مواردی است که می‌توان به ان اشاره کرد.
 
وزیر سابق اطلاعات در تشریح فتنه 88 و نقش گروهک تروریستی در آن خاطرنشان کرد: از مقوله فتنه نباید به سادگی گذشت و در واقع پشت فتنه استکبار جهانی قرار داشت که در جهت براندازی نظام عمل می‌کردند و البته زمان می‌خواهد تا اسناد این مسئله بیرون آید.
 
مصلحی ادامه داد: در سال 88 زمانی که به جستجوی یکی از سران فتنه پرداختیم جزوه‌ای به دست آمد که طراحی فتنه از قبل از سال 88 تاکنون مشاهده شد و سپس آن را در اختیار یکی از بزرگان قرار دادم که بعد از گذشت چند روز پیغام دادند که این جزوه کجا و از سوی چه کسانی تدوین شده است که در نهایت به نتایجی رسیدیم.
 
وی اضافه کرد: آنچه در این جزوه مشاهده شد این بود که مجموعه ادبیات حزب توده در آن قرار داشت که با بررسی‌های لازم به نتایجی در این خصوص رسیدیم.
 
وزیر سابق اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا دو نقش اساسی را برای منافقین در نظر گرفته که می‌توان به نقش موثر در وحدت میان گروه اپوزیسیون و دیگری جهت‌دهی اطلاعاتی به فعالیت‌های اپوزیسیون اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار