رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اصفهان از برگزاری همایش بین المللی امامزادگان با همکاری تمام نهاد های شهری خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  ، کریم نصر اصفهانی درباره برگزاری همایش بین‌المللی امامزادگان در اصفهان و همکاری مدیریت شهری در این رابطه گفت اظهار داشت: باید ابعاد و برنامه‌های این همایش برای ما تشریح شود تا بتوانیم نحوه همکاری و کمک به این همایش را مشخص کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز اداره اوقاف میزان برنامه‌ها و نحوه انجام آن را برای شورا تشریح نکرده است، افزود: زمانی که این برنامه‌ها به ما اعلام شود قادر خواهیم بود که مشخص کنیم ما به صورت مشارکت یا پشتیبان وارد میدان می‌شویم‌.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: قطعا مدیریت شهری به عنوان یک برنامه فرهنگی از این همایش حمایت می‌کند و اگر مسئولان اوقاف تا پیش از 12 شهریورماه برنامه‌ها و مشکلات خود را به ما اعلام کنند ما نیز سهم خود را در این زمینه مشخص خواهیم کرد.

وی بیان داشت: قطعا برای برگزاری بهتر برنامه‌هایی که مرتبط با فرهنگ و هنر اصفهان است باید تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان و حتی کشور سهمی داشته باشند و این مسئله تنها مربوط به مدیریت شهری نیست اما ما در حد توان در این برنامه مشارکت خواهیم کرد.

نصر اصفهانی اضافه کرد: در صورتی که رئیس شورای شهر نیز در این زمینه موافقت اصولی داشته باشند کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز در زمینه تبلیغات شهری و دیگر برنامه‌ها مشارکت خواهد کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.