دستگاه کنترل هوشمند تهویه مرغداری توسط یکی از واحدهای پارک علم و فناوری کرمانشاه ساخته شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


یکی از واحدهای فناور پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، دستگاه کنترل هوشمند تهویه مرغداری با قابلیت کاهش مصرف سوخت ساخته شد.

علی فولادی- مدیر عامل شرکت ماندگار سامانه البرز- یکی از واحدهای فعال مرکز رشد پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی در خصوص طراحی و ساخت دستگاه کنترل هوشمند تهویه مرغداریگفت: کاهش مصرف سوخت در دستگاه کنترل هوشمند تهویه مرغداری از مهم ترین مزیتهای این دستگاه می باشد.

ویافزود: این طرح به راحتی می تواند نسبت به طرح های موجود در کاهش تلفات مزرعه، افزایش راندمان و کاهش استرس مرغدار مؤثر باشد.

وی اظهار داشت: نحوه کار این دستگاه بسیار ساده است، به طوریکه ظرف مدت حداکثر 10 دقیقه مرغدار کم سواد نیز می تواند با دستگاه کار کند، این در حالیست که یادگیری در دستگاه های مشابه بسیار دشوار است.

وی گفت: طراحی و نمونه این دستگاه ساخته شده و این طرح در مرحله بازاریابی و فروش بسر می برد.

وی بفروش رساندن دستگاه کنترل هوشمند تهویه مرغداری را از مهمترین برنامه آتی این شرکت دانست و گفت: تا کنون هیچ گونه سرمایه گذاری برای مشارکت در این طرح همکاری نکرده است و ما امیدواریم که اگر سرمایه گذاران از این طرح استقبال نمایند پیشرفت خوبی در استان داشته باشیم.

فولادی در ادامه بیان داشت: پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه تنها نهاد و ارگانی بوده است که در مسیر رسیدن به هدف ما را چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ معنوی یاری کرده است و امیدواریم با همکاری این مجموعه به موفقیت های بیشتری برسیم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، ساخت ، کنترل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام عالیه ازچه قطعاتی استفاده کردید