تغيير آزمون MPH سالمندي، حوادث و بلايا و ... در دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي از ششم شهريور سال جاري به سيزدهم شهريور ماه تغيير پيدا كرد.

رباب صحاف، عضو هيئت علمي گروه سالمندي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران افزود: مقطع MPH كه مشابه فوق ليسانس با استقبال در دنيا مواجه است و اين مقطع ويژه گروه‌هايي است كه قصد ادامه تحصيل در مقطع PHD را دارند زيرا دانشجويان در اين مقطع با اصول تحقيق آشنا مي‌شوند و بعد از گذارندن 8 واحد درسي در پايان نامه بعد از قبولي در مقطع PHD واحدهاي مذكور براي آن محاسبه مي‌شود.

وي در ادامه اظهار داشت: مقطع MPH كه در دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي نيز تدريس مي‌شود در رشته‌هاي سالمندي، حوادث و بلايا و ... دانشجو مي‌پذيرد.

صحاف در ادامه گفت: پزشكان "پيراپزشكان" و ... مي‌توانند با شركت در آزمون MPH و حضور در مقطع MPH علاوه بر آموزش در آينده شغلي خود نيز اعمال نظر كرده و در سيستم‌هاي بهداشتي و درماني از حيث سياستگزاري صحيح مثمرثمر واقع شوند.

عضو هيئت علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي تصريح كرد: به لحاظ اهميت اين آزمون اين تصميم اتخاذ شده تا زمان آزمون را تغيير دهيم و اميدواريم شاهد حضور حداكثري دانش پژوهان در اين رشته باشيم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار