نمایش "ناتمام"، نوشته هاله مشتاقی نیا و کارگردانی سیما تیرانداز، در نخستین اجرای خود دوشنبه، 4 شهریورماه، میزبان عکاسان می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از گروه تبلیغات "پارکینگ"، این اثر نمایشی، که از سه شنبه، 5 شهریورماه، درتالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود، در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با نام "مرد مقابل" اجرا و برنده تندیس بهترین کارگردانی و تقدیر از بازیگر نقش اول مرد شد.

"ناتمام" داستان خانواده ای را روایت می‌کند که با ورود یک فرد به عنوان مهمان، ارتباطات و زندگی آن ها دستخوش تغییراتی می‌شود.

امیر کاوه آهنین جان، محمودرضا رحیمی، رویا جاوید نیا، شایسته ایرانی، عرفان ابراهیمی و پردیس احمدیه در این اثر ایفای نقش می‌کنند. شایسته ایرانی در این نمایش جایگزین مریم شیرازی شده است.

سایر عوامل اجرایی نمایش "ناتمام" عبارت اند از: گروه طراح صحنه: سیامک احصایی، آهنگساز: میثم کزازی، دستیار کارگردان: یمین آتشی، طراح پوستر و بروشور: احسان نقابت، گروه کارگردانی: مهدی بهزادی، پژمان شفیع پور، هانا حواری نسب و طراح لباس: رویا جاوید نیا.

"ناتمام"، به کارگردانی سیما تیرانداز، از 5 شهریور تا 25 مهرماه، ساعت 20 در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار