بابه پایان رسیدن اجرای سه نمایش "مرد بالشی"به کارگردانی مشترک محمد یعقوبی وآیدا کیخایی، "شام با دوستان"کار آیدا کیخایی و "یرما" کاری از علی رفیعی،تماشاخانه ایرانشهر میزبان دو اثر نمایشی جدید خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، دو نمایش  "کابوس های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز" کاری از رضا حداد و "نام همه مصلوبان عیسی است" به کارگردانی ایوب آقاخانی از مردادماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرای می شوند.
لازم به ذکراست، نمایش "کابوس های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز" نوشته محمد چرم شیر عنوان اثری است که اجرایش پس از شب های قدر با کارگردانی رضا حداد و بازی فاطمه نقوی، ستاره پسیانی، ناز شادمان، گاه طبسی نژاد، آرزو عالی و مریم نورمحمدی در تالار استاد سمندریان آغاز خواهد شد.
همچنین نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" نوشته و کارگردانی ایوب آقاخانی و با بازی ایوب آقاخانی، بهرام ابراهیمی، کیوان خانبگی، امیرعلی دانایی، حبیب دهقان نسب، بهرام سروری نژاد، مرجان شیرمحمدی، سام کبودوند، ناهید مسلمی، وحید نفر و خیام وقار کاشانی از 1 مرداد ماه هر شب ساعت 19 در سالن شماره یک ایرانشهر به اجرا در می آید. فروش بلیت این اثر نمایشی به صورت حضوری نیز از 2 مردادماه آغاز می شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند و یا برای رزرو بلیت نمایش های یاد شده از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار