دومین جشنواره تئاترشهر دوشنبه، 21 مردادماه، میزبان 19 نمایش صحنه ای کودک و بزرگسال، خیابانی، نمایشنامه خوانی و نمایش محیطی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاترشهر، در دومین روز این جشنواره، نمایش "این خونه دیگه موش نمی‌خواد" نوشته حسن دولت‌آبادی و کارگردانی امید محمدی در دو نوبت 17:30 و 19:30 در فرهنگسرای اندیشه؛ نمایش "رویای خاکستری، رویای رنگی" کاری از آذر مبارکی در دو نوبت 18:30 و 20:30 در فرهنگسرای شفق و نمایش "گروفالو" نوشته بهرام جلالی‌پور و کارگردانی سید آرش شریف‌زاده در دو نوبت 16 و 18 در تالار هنر و در قالب بخش کودک و نوجوان به صحنه می‌روند.

در این روز از جشنواره، حوزه هنری میزبان نمایش "آدم‌برفی" کاری از امیر مهندسیان در دو نوبت 18:30 و 20:30 در سالن مهر و نمایش "محاکمه در سکوت" کاری از احمد ارجمندی در دو نوبت 17:30 و 19:30 در سالن‌ ماه خواهد بود.

همچنین نمایش "چشم‌ها" نوشته مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی بهار محمودزاده در دو نوبت 18 و 20 در خانه نمایش؛ "سه پنجره از شادی" نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی محمد شهباز تهرانی در دو نوبت 19:30 و 21:30 در فرهنگسرای ارسباران و "پرواز به تاریکی" کاری از افشین هاشمی ساعت 19:30 در تماشاخانه آو اجرا خواهند شد.

در این روز همچنین نمایش‌های "خیابان همسایه‌ها" کاری از محمد زوار بی‌ریا ساعت 18 و "معرکه" کاری از ابراهیم ناصری ساعت 17:30 در فرهنگسرای امید؛ نمایش "مرد که گریه نمی‌کند" نوشته محمد زوار بی‌ریا و کارگردانی پیام کیانی ساعت 16:30 و نمایش "بازگشت به وطن" کاری از مرتضی وکیلیان ساعت 19 در فرهنگسرای شفق؛ نمایش‌های "ازدواج با اعمال شاقه" کاری از علی رحیمی و "متروی من" کاری از محمد یوسفی در دو نوبت 18 و 19 در فرهنگسرای بهمن؛ نمایش‌های "چرخ و فلک" کاری از کاظم عینعلی، "یک روز با معلول" کاری از مرتضی مالکی‌زاده و "مانکن" نوشته نیما جوان و کارگردانی فاطمه عرب کرمانی در نوبت‌های 17 ، 18 و 19 در فرهنگسرای اندیشه اجرا می‌شوند.

در بخش‌نمایشنامه‌خوانی نیز دو نمایشنامه "ماه‌گرفتگی" نوشته علی میرزا عمادی و کارگردانی سروش طاهری ساعت 19 و "گره‌گشایی گیس‌های به هم بافته" کاری از احسان شادمانی ساعت 21 در فرهنگسرای صدر نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

گفتنی است، دومین جشنواره تئاتر شهر به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 19 تا 26 مرداد برگزار می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار