بفرخ نعمتي گفت: من متفاوت ترين نقش خودم را در تئاتر امتحان كردم نه سينما.

"فرخ نعمتي" بازيگر نمايش "مرد در يك اتاق" در خصوص نقش خود به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: همانطور كه نام نمايش نشان ميدهد من نقش يكي از مردهاي آن را ايفا مي‌كنم و موضوع اين نمايشنامه بيماري ايدز است.

وي ادامه داد: مسعود رايگان كارگردان نمايش "دو مرد در يك اتاق" پيشنهاد بازي در اين نمايش را به من داد و من هم با توجه به دوستي قديمي كه با مسعود رايگان داشتم اين كار را قبول كردم.

اين بازيگر پيشكسوت تئاتر و سينما عنوان كرد: من نه آنقدر تئاتري و نه آنقدر سينمايي هستم من بيشتر فرخ نعمتي هستم اما هر چند وقت يك دفعه براي تازگي خودم تئاتر بازي مي‌كنم.

وي محيط‌هاي تئاتري را بدون جاذبه  خواند و اظهار داشت: متاسفانه محيطهاي تئاتري ما جذابيت و كشش زيادي ندارند و نمي‌توان كار زيادي در اين زمينه كرد.

نعمتي نقش خود را در نمايش "دو مرد در يك اتاق" را بيروني خواند و گفت: بر عكس شخصيت هاي دروني كه تاكنون در كارهايم بازي كردم شخصيت مردي كه در اين نمايش ايفا مي‌كنم به طور كل بيروني است و متفاوت است و اميدوارم در ايفاي نقش موفق شوم.
وي در خصوص اجراي نمياش "دو مرد در يك اتاق" در تماشاخانه بهاروك خاطرنشان كرد: امروز بايد در هر كوچه پس كوچه اي تئاتر كار شود و البته تئاتر به امكانات و سالن ها بسياري نياز دارد اما متاسفانه امكانات وجود ندارد و گروهاي تئاتري مجبورند در هر گوشه و كناري كارشان را اجرا كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار