آخرین دستاوردها و چالش های موجود در علم میکروب شناسی در چهاردهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی 6 تا 8 شهریور ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛دکتر سید فضل ا.. موسوی دبیر اجرايی چهاردهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در نشست خبری این کنگره گفت:  در این کنگره از 10 کشور اروپایی و آسیایی حضور خواهند داشت که شش سخنرانی مدعو توسط دانشمندان اروپایی خواهد بود

بیش از 1300 مقاله به دبیر خانه کنگره ارسال شده که پس از بررسی های کمیته علمی 1100 مقاله برگزیده شد از این تعداد 50 مقاله به صورت سخنرانی و 105 مقاله نیز به  صورت پوستر ارائه می شود.

وی افزود: 7 پانل علمی به ارائه آخرین دستاوردهای چالش های موجود می پردازند، در کنار  آن نیز حدود یازده کارگاه علمی با همکاری دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی  برگزار می شود.

 موسوی  تصریح کرد: در کنار این کنگره برنامه های دیگر نیز داریم که از جمله آن تجلیل از پیشکسوتان علم میکروب شناسی، انتخاب پژوهشگر برتر و انتخاب سخنرانی و پوستر برتر و اهدای لوح و جوایز خواهد بودكه  بیش از 20 مقاله منتخب در این کنگره در  مجله علمی انجمن میکروب شناسی به چاپ می رسد.

 دبیر اجرایی این کنگره اظهار کرد: تفاوتی  که این کنگره با کنگره های سالهای گذشته  دارد این است که محوریت کنگره های قبلی با یکی از دانشگاه بود كه در کنگره امسال انجمن وارد کار شده است.

وی  عنوان کرد: 13 امتیاز بازآموزی به پزشکان عمومی، علم میکروب شناسی و رشته های مربوط تعلق می گیرد./ح

برچسب ها: میکروب ، کنگره ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار