رئيس سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران اعلام كرد: همزمان با بازگشايي مدارس با افزايش ترافيك 20 تا 30 درصدي در كل پايتخت و 3 تا 5 درصدي در محدوده مركزي شهر خواهيم بود.

سيد جعفر تشكري هاشمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر اينكه در سال تحصيلي جديد يك ميليون 200 هزار دانش آموز و 800 هزار دانشجو كادر دانشجويي به مدارس دانشگاه ها مي روند گفت:‌بايد براي تردد آسان اين 2 ميليون نفر تدارك ويژه اي صورت گيرد.
وي با تاكيد بر اينكه افزايش 30 درصدي ترافيك را در مهر ماه تجربه خواهيم كرد افزود: 25 تا 30 درصد حجم ترافيك و تاخير در حركت را در سطح شهر خواهيم داشت و در محدوده مركزي پايتخت نيز با وجود اجراي طرح ترافيك با افزايش تردد 3 تا 5 درصدي مواجه خواهيم بود.
رئيس سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اشاره به اينكه بايد تلاش كنيم تا افزايش حجم ترافيك با حداقل مشكلات همراه باشد يادآور شد: مترو اتوبوسراني و تاكسيراني در زمينه كاهش حجم ترافيك وظايف خود را به نحو مطلوب انجام خواهند داد.
وي به ورود 300 دستگاه اتوبوس در كابينه 22 رام قطار به ناوگان حمل و نقل عمومي اشاره  و اذعان داشت: 300 دستگاه توبوس دو كابين معادل 600 دستگاه اتوبوس تك كابين است و خط 9 بي آرتي در بزرگراه امام علي (ع) در آغاز سال تحصيلي به بهره برداري خواهد رسيد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار