عليرضا توحيدي:

تا نیایش با آیتم های جدیدی روی آنتن شبکه تهران می رود

برنامه تا نیایش با محوریت پاسخگویی به سوالات مردمی با آیتم های یادگاه شهدا و یادگاه خیمه به فضای مجازی و فعالیتهای مسجد وارد می شود.

"علیرضا توحیدی" تهیه کننده به  خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:  برنامه تا نیایش با محوریت پاسخگویی به سوالات مردمی در زمینه فرهنگ و معارف اسلامی هر روز غیر از تعطیلات رسمی 45 دقیقه قبل از اذان ظهر با یک موضوع خاص روی آنتن شبکه تهران رفته و کارشناسان و مخاطبان  می توانند سوالات خود را به صورت زنده پیامک می کنند.
 
 برنامه براساس  انتخاب مجری به سوالات پاسخگو هستند
 
وی در خصوص ساختار جدید برنامه افزود:  از این به بعد بخش های ربناهای قرانی، فتوکلیپ های نیایشی و ادعیه و نیایش های صحیفه  سجادیه با گرافیک و ساختار بهتری ارائه می شود همچنین در آیتم یادگاه شهدا افرادی که در زمینه یاد و  خاطره شهدا وبلاگ یا وب سایت ساخته اند از آنها و خانواده شهدای که در خصوص آنها فضای مجازی ساخته شده دعوت می کنیم.
 
 توحیدی اظهار داشت: در آیتم یادگاه خیمه فعالیت های مساجد و  امئت های مختلف استان تهران را اطلاع رسانی می کنیم  تا علاوه بر ارتباط مستقیم با این اماکن بتوانیم آنها را برای  انجام مراسم  بهتر یاری کنیم.
 
 این تهیه کننده خاطر نشان کرد: کارشناسان اصلی این برنامه دکتر  فیاض بخش، حجت الاسلام رجالی تهرانی و حجت الاسلام حائزی زاده هستند که با اجرای آقایان یراق بافان، قوامی، براتی و خانم عزیزی روی آنتن شبکه تهران می رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افرا
۰۲:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشید.دسترسی به فایل های صوتی کارشناسان برنامه چگونه امکان پذیر می باشد؟ باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
زهره آزادخواه
۱۲:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
شرکت درمسابقه تا نیایش
آخرین اخبار