طرح فرهنگ سازي ياد و خاطره شهدا و جمع آوري و تكميل اطلاعات 36 هزار شهيد استان تهران در سايت”يادگاه “در گروه فرهنگ و معارف شبكه تهران شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مدير گروه فرهنگ و معارف شبكه تهران در توضيح اين خبر گفت: راه اندازي سايت" يادگاه" با اهدافي همچون  نكوداشت ياد و خاطره 36 هزار شهيد،  جمع آوري و تكميل اطلاعات شهداي استان تهران ،ماندگاري لحظات درخشان زندگي ايشان،ثبت خاطرات آنها به وسيله خانواده ،همرزمان و دوستان است.
 
سعيد سلطاني گفت :علاقمندان با مراجعه به سايت شبكه تهران مي توانند بر روي ايكون " شهدا" كيلك و اسم شهيد مورد نظر را انتخاب و خاطرات يا اطلاعات تكميل تر خود را وارد كنند، بعد از كاملتر شدن وبلاگ ها مقرر شده تا در قسمتي هايي از برنامه زنده " تا نيايش " به دعوت از خانواده هاي شهدا و هم عهدانشان در مورد شهيد  منتخب و وبلاگ آن پرداخته شود،.سلطاني افزود :راه اندازي سايت "هيات" نيز يكي ديگر از اقدامات ما در سال جاري خواهد بود كه اين سايت فضايي براي علاقه مندان در حوزه شعائر مذهبي ، نوحه خواني ، مداحان اهل بيت ( ع) ، معرفي مجالس و هيات مذهبي استان تهران به شهروندان خواهد بود.
 
سلطاني با اشاره به برنامه هاي در دست توليد اين گروه ياد آور شد: سعي ما بر اين است كه تغييراتي در ساختار و محتواي برنامه هاي روتين گروه مانند " تانيايش "، "عطر عاشقي " ،زمزم احكام و.... داشته باشيم كه در اين تغييرات سلايق و  نظرات مخاطبان برنامه نيز در توليد برنامه استفاده مي شود.   
 
سلطاني افزود : مخاطبان گروه  مي توانند تمامي نظرات ، پيشنهاددات خود را به برنامه هاي روتين گروه به صحفه اختصاصي در باشگاه مخاطبان انعكاس و در اختيار برنامه سازان گروه قرار دهند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.