از روز جمعه اول شهريورماه همزمان با روز پزشك، برنامه‌هاي شبكه راديويي سلامت به صورت 24 ساعته پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «محمدرضا ابراهيمي» مدير روابط عمومي راديوي سلامت گفت : شبكه راديويي سلامت در همه حوزه‌هاي مربوط به سلامت فرد و جامعه متناسب با مقتضيات فرهنگي، جغرافيايي و تاريخي خود و متكي بر اصول اخلاقي و ارزش‌هاي اسلامي، ملي و انقلابي فعاليت مي‌ كند.

«محمدرضا ابراهيمي» گفت: شبكه راديويي سلامت از بهمن ماه سال 1381 به عنوان هشتمين ايستگاه راديوئي با تكيه بر ذكر «يا من اسمه دواء و ذكره الشفاء» با مأموريت تحقيق، طراحي، برنامه‌ريزي و توليد برنامه با محوريت سلامت در حوزه‌هاي مختلف مرتبط با سلامت فرد و جامعه شروع به كار كرد.

وي افزود: شبكه راديـويـي سلامت با نگرش استراتژيك به سند چشم انداز بيست ساله و برنامه‌هاي توسعه سلامت كشور با سياست ايجاد آرام بخشي در جامعه و افزايش اميد به آينده، توجه به سلامت و ارتقاي آن در همه ابعاد و نه فقط توجه به بيماري‌ها و درمان آنها، استفاده از كارشناسان واجد شرايط، استفاده از زبان قالب و شيوه‌هاي مؤثر و نوين جذب اقشار مختلف جامعه در برنامه‌سازي سلامت كار خود را آغاز كرده است.

شبكه راديـويـي سلامت در حال حاضر به صورت 18 ساعت از 6 صبح تا 24  پخش مي شود و از روز جمعه اول شهريور ماه همزمان با روز پزشك برنامه‌هاي اين شبـكه 24  ساعته خواهد شد .  در حال حاضر شبـكه راديـويـي سلامت در بيشتر استان‌ها علاوه بر گيرنده ديجيتال ستاپ باكس روي موج FM رديف 102 MHz نيز پخش مي‌شود./ي2
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، شبانه روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار