جمعی از مدیران و برنامه سازان رادیو سلامت از موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان «محک» بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، جمعی از مدیران و برنامه سازان رادیو سلامت یکشنبه بیست و هفتم مردادماه از موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان «محک» بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار مهندس گرجی ـ مدیر بیمارستان ضمن استقبال از مدیران رادیو سلامت به توصیف حال و هوای محک پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این دیدار سرآغاز همکاری های بیشتری با رسانه باشد.

در ادامه مهندس احمدیان ـ  مدیر عامل موسسه محک ضمن خوش آمدگویی به مدیران رادیو سلامت به ارائه اطلاعاتی از محک پرداخت و افزود : سال 1370 یکی از بانوان خیر که دخترشان از تیغ بی رحم سرطان به سلامت گذشت و به درمان کامل رسید برای درمان کودکان سرطانی تصمیمی جدی گرفت و همراه با خیرین دیگر به صورت گروه داوطلب برای تامین نیازهای عمده ی کودکان سرطانی یعنی دارو و هزینه ی درمان تلاش های چشمگیری کردند که پس از سال ها با اخذ مجوز وخریداری زمین بیمارستان محک فعالیت تدریجی خود را شروع کرد که  حاصل آن تلاش ها ، امروز در محک به چشم می خورد .

مدیر عامل محک با اشاره به این که ما وابسته به نهاد دولتی نیستیم و تنها از طریق مشارکت های مردمی به درمان بیماران می پردازیم افزود: رسانه رادیو در راستای آشنایی مردم و حمایت های آنان از محک می تواند نقش اثر گذاری داشته باشد.

هدف اصلی رادیو سلامت ارتقاء سطح دانش سلامت مردم است

سپس دکتر علیرضا بهفر ـ مدیر رادیو سلامت در دیدار با دکتر مهرور رئیس بیمارستان محک و همکارانش به معرفی مدیران برنامه ساز این شبکه پرداخت و گفت: هدف اصلی رادیو سلامت ارتقاء سطح دانش سلامت مردم است که امیدواریم بتوانیم به سطح بین المللی برسیم.

وی در ادامه افزود: بازدید ما با هدف آشنایی بیشتر با محک  و فرهنگ سازی برای حمایت های گسترده خیرین و مردم جهت نجات کودکان سرطانی است.

مدیر رادیو سلامت همچنین با اعلام آمادگی برای تعامل بیشتر با بیمارستان محک گفت : مدیران و همکاران برنامه ساز با ایده گرفتن از بیماران بیمارستان می توانند برنامه های اثر گذاری را برای مخاطبان  تهیه و پخش کنند .

وی همچنین خطاب به همکاران خود اظهارداشت: اینجا فضایی گسترده از ثوا ب است که در هرزمینه ای می شود برنامه سازی و امیدآفرینی کرد.

ما احساس می کنیم بهشت و جهنم همین جاست

دکتر مهرور ـ رئیس بیمارستان محک نیز با بیان این مطلب که ما احساس می کنیم بهشت و جهنم همین جاست گفت: هر روز بیشتر خدا را حس می کنیم و شاکریم از این که خداوند با لطف بی کرانش به ما لیاقت خدمت بخشید ،بیماران امانت های ما هستند و فرقی نمی کند که افغانی، عراقی یا ایرانی باشد در این بیمارستان بخاطر اهمیت حس نوع دوستی داروها و خدمات به همه بیماران و از هرجای ایران و دنیا که باشند یکسان ارائه می شود و تقریبا هزینه ای از آنان دریافت نمی گردد.

احیاء روحیه ایثارگری در بیمارستان محک


در پایان دیدار خانم دکتر اعتماد سعید مدیر طرح و برنامه رادیو سلامت کار در بیمارستان محک را ایثارگری دانست و افزود : کسانی که در این جا زحمت می کشند به معنای واقعی روحیه ایثارگری را احیاء می کنند و این فرهنگ همدلی می تواند انرژی و توانایی مضاعف برای همکاران دهد.
برچسب ها: محک ، سلامت ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار