مشاور مدير شبـکه رادیـویـی سلامت گفت: برنامه‌سازي و بهره‌گيري از امكانات جديد، عوامل برنامه ساز راديو سلامت را بر آن داشت تا با ساخت برنامه «سپهر دانش» علم پزشكي نوين را به مخاطبان خود معرفي كنند.

محمد رضا ابراهيمي، مشاور مدير شبکه و مدير روابط عمومي رادیـو سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: شبـکه رادیـویـی سلامت رسانه اي است شنيداري، مرجع، معتبر، قابل اعتماد، جذاب، پيشگام و موج آفرين که در همه حوزه هاي مربوط به سلامت فرد و جامعه متناسب با مقتضيات فرهنگي، جغرافيايي و تاريخي خود و متكي بر اصول اخلاقي و ارزشهاي اسلامي، ملي و انقلابي به فعاليت مي پردازد.

 وي با بيان اينکه شبـکه رادیـویـی سلامت از بهمن ماه سال 1381 به عنوان هشتمين ايستگاه راديوئي با تکيه بر ذکر «يا من اسمه دواء و ذکره الشفاء» با مأموريت تحقيق، طراحي، برنامه ريزي و توليد برنامه با محوريت سلامت در حوزه هاي مختلف مرتبط با سلامت فرد و جامعه و متناسب با نيازهاي فزاينده شهروندان در چارچوب خط مشي و سياست هاي مصوب سازماني شروع به کار کرد و افزود: شبـکه رادیـویـی سلامت با نگرش استراتژيك به سند چشم انداز بيست ساله و برنامه هاي توسعه سلامت كشور با سیاست ايجاد آرام بخشي در جامعه و افزايش اميد به آينده، توجه به سلامت و ارتقاي آن در همه ابعاد و نه فقط توجه به بيماريها و درمان آنها، استفاده از كارشناسان واجد شرايط، استفاده از زبان قالب و شيوه هاي مؤثر و نوين جذب اقشار مختلف جامعه در برنامه سازي سلامت كار خود را آغاز كرده است. 

مدير روابط عمومي شبـکه رادیـویـی سلامت در ادامه توليد و پخش شبـکه رادیـویـی سلامت را به صورت هیجده ساعت از 6 صبح تا 24  دانست و اظهارداشت: ان شاء الله از اول شهريور ماه(جمعه) همزمان با روز پزشک، برنامه هاي شبـکه رادیـویـی سلامت  به صورت 24 ساعته هرروز ضمن پخش بر روی گيرنده ديجيتال ستاپ باكس بر روي موج FM  رديف 102 MHz  نیز پخش می شود.
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته همراه با «سپهر دانش»مشاور مدير شبـکه رادیـویـی سلامت در ادامه با بيان اينکه برنامه «سپهر دانش» از گروه سلامت جسم و پيشگيري شبکه رادیـویـی سلامت است که هر شب از ساعت 22  تا  24 روی موج fm  ردیف 102 مگاهرتز پخش مي‌شود، گفت: برنامه‌سازي و بهره‌گيري از امكانات جديد، عوامل برنامه ساز راديو سلامت را بر آن داشت تا با ساخت برنامه«سپهر دانش» علم پزشكي نوين را به مخاطبان خود معرفي كنند.

وي در ادامه افزود: از آنجايي كه برخي شنوندگان علاقمند به برنامه «سپهر دانش» افرادي عام هستند كه به شنیدن مباحث پزشكي تمایل دارند، مطالب علمي و پزشكي، به گونه‌اي مطرح مي شود كه براي آنها تا حد امكان قابل درك باشد.

ابراهيمي با بيان اينکه برنامه «سپهر دانش» شامل بخش‌هاي گوناگوني نظير شرح حال و معاينه باليني، معرفي سايت‌هاي معتبر پزشكي و... است، ادامه داد: شنوندگان با ارسال پيامك به سوالات مطرح شده در برنامه پاسخ مي دهند و گاهي نيز با ارسال دل نوشته هاي پيامكي خود به شماره 30000102 با اين برنامه ارتباط برقرار مي كنند.

مشاور مدير شبـکه رادیـویـی سلامت در پايان با بيان اينکه خلاصه و چكيده برنامه «سپهر دانش» پنچشنبه و جمعه  هر هفته به مدت يك ساعت و 30 دقيقه  پخش مي‌شود، اظهارداشت: تهيه كنندگان شهرام زين العابدين، حسين فنايي، احمد برمر، كارشناس مجري دكتر هومن خليقي و دكتر سيما بيژني، گزارشگران مصطفي داعي و الهه سلطاني با شنوندگان راديو سلامت از شنبه تا پنجشنبه هر هفته همراه هستند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار