روزنامه آمریکایی "تایم" در مطلبی بطور غیرمستقیم از اوباما خواست "جولیان آسانژ" بنیانگذار سایت افشاگر "ویکی لیکس" را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به قتل برساند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تی وی ؛ "میشل گرونوالد" یکی از روزنامه نگاران سرشناس آمریکایی که در روزنامه "تایم" فعالیت می کند در مطلبی در روز شنبه در این روزنامه اظهار داشت : من نمی توانم از حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا دفاع نکنم در حالی که این هواپیماها در عملیات های خود می تواند "آسانژ" را نابود کند . 

وی فورا این مطلب خود را از صفحات مجازی حذف کرد با این وجود بسیاری از سایتهای عمومی و خبرگزاری ها این مطلب را مشاهده و منتشر کردند . 

این نویسنده کمتر از یک ماه پیش نیز در مطلب دیگری اظهار داشته بود که کاخ سفید باید دولتی پلیسی تر همانند سال 1984 در ایالات مختلف آمریکا ایجاد نماید . 

"جولیان آسانژ" خبرنگار سوئدی است که با تاسیس سایتی بنام "ویکی لیکس" در سال 2010 بسیاری از اسناد فوق سری دیپلمات ها و سیاستگذاران آمریکایی را در آن منتشر کرده است . وی بیش از یک سال در سفارت اکوادور در لندن پناهنده شد . 

آسانژ در سخنانی از حجم فراوانی از اطلاعات محرمانه مربوط به مقامات آمریکایی سخن گفته که در آینده نزدیک آنها را فاش خواهد کرد . 
برچسب ها: آمریکا ، تایم ، اوباما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار