دو دیدار اخیر مس کرمان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را می‌توان تولد دوباره حسن رودباریان به عنوان یک دروازبان با تجربه در فوتبال کشور دانست.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، درخشش حسن رودباریان دروازه‌بان با تجربه نارنجی‌پوشان در دو دیدار اخیر این تیم مقابل تیم‌های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز موجب شد تا این گلر به تنهایی ناجی مس لقب گیرد.

رودباریان که در فصل نقل و انتقالات بی‌سر و صدا شهر باران را به مقصد کرمان ترک کرد با وجود تجربه و شایستگی در چند هفته نخست مسابقات از روی نیمکت نظاره‌گر بازی همبازی‌هایش بود، اما یاوری سرمربی تیم پس از دیدار پرسپولیس و با توجه به اشتباهات دروازبان مس فرصت خودنمایی و دفاع از چارچوب دروازه نارنجی‌پوشان را به دروازه‌بان باتجربه و آرام این روزهای تیمش سپرد.

این دروازه‌بان که در روزهای نخست حضور در کرمان انتقاداتی را از چند سمت و سو متوجه خود می‌دید با اتکا به تجربه بالای خود تنها تمرین کردن و رسیدن به روزهای اوج را پاسخ مناسبی برای خاموشی منتقدان و برخی اشخاص می‌دانست.

حسن رودباریان اگر چه دیگر با آن دروازه‌بان آماده و قبراق سال‌های 79 تا 86 تفاوت کرده و طی چند سال اخیر نتوانسته بود، روزهای درخشان و پر صلابتش در پاس تهران را به رخ حریفان بکشاند، اما عملکرد وی در دو دیدار اخیر برابر مهاجمان تراکتورسازی و ذوب آهن حکایت از تولد دوباره این دروازه‌بان موفق و با تجربه داشت.

عکس‌العمل‌ها و توان تشخیص مناسب در دفع توپ‌های مهاجمان حریفان در این دو دیدار نشان داد، اندوخته گران‌بهای «تجربه» در چند سال حضور وی در تیم‌هایی چون پاس، پرسپولیس، راه آهن، تراکتورسازی، پیکان، داماش و تیم ملی فوتبال کشورمان سرمایه‌ای ارزشمند برای این دروازه‌بان کم‌حاشیه فوتبال کشورمان است.

رودباریان اگر کمی انگیزه و تلاش در تمرینات را چاشنی کار خود قرار دهد، بدون تردید می‌تواند با استفاده از این سرمایه و اندوخته گران‌بها علاوه بر تولدی دوباره در فوتبال ایران یکی از مسافران جام جهانی  برزیل باشد./ز
برچسب ها: رودباریان ، فوتبال ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.