اهالي موسيقي امروز در حالي با برگزاري «نشست ماهانه هنرمندان موسیقی» در فرهنگسراي ارسباران دور هم جمع مي شوند كه طي آن قرار است ياد و خاطره ناصر فرهنگفر و حسن يوسف زماني گرامي داشته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين مراسم كه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران آغاز مي شود از زنده ياد حسن یوسف زمانی به مناسبت تولدش تجليل مي شود.

اين در حالي است كه در اين برنامه از «نشست ماهانه هنرمندان موسیقی»، یاد و خاطره زنده يادان ناصر فرهنگ فر و حسین علی وزیری تبار نيز  گرامي داشته مي شود.

از ديگر برنامه‌هاي اين نشست مي توان به معرفی ساز عود با حضور مجید ناظم پور، معرفی ساز«یسنا» با حضور آقای بیگی، سخنراني درباره«بهداشت نوازنده»  با حضور محمد عبدلی و معرفي معرفی کتاب 110 قطعه برای سه تار اشاره كرد.

اجرای چند بخش موسیقی دو نوازی و تک نوازی با اجرای آرش فرهنگ فر،سروش قهرمانلو وسیاوش عظیمی از دیگر برنامه‌های نشست ماهانه موسیقی است.

علاقمندان براي حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هاي 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.